Hvis du bare vil have det mindst håb om det skal være brugbart, skal du nok investere i et nemt domæne.
Jeg mener dog det er total ligegyldigt. Det vil være flere timer gl Update, så det kan ikke bruges til noget. Derudover så er 95% af de Tesla kører som skal lade, nød til at lade, uanset status på en Supercharger.
Nej, TESLA skulle tage sig sammen og lave en god løsning, hvor man kunne se hvilken dele stander der var bedst at tage, når man ankommer og der kun er muligt at få en dele stander.
Eks. I dag hvor jeg lige er ankommet til Randers med 4% tilbage, der kommer en 1 min efter mig. Vi holder 4 i alt, så han har kun mulighed for dele stander. Han vælger at bakke til ved mig, jeg ruller mit vindue ned og fortæller ham jeg er lige kommet og har 7% på nu, så jeg lader med fuld skrald - han vil have mere held med at få mere ved en af de andre. Han holder så ved bil nr 2. Vi snakker lidt hvad han får på, ca. 50kW lader han med der. 2 min efter kommer en mand tilbage, og da han låser hans bil op, kunne jeg se den var færdig med at lade. Havde han holdt ved ham, havde han ladet med 110kW.
Så TESLA få nu lavet så man kan se hvor meget de enkelte stander giver, eller hvis der pga en eller regel/lov ikke er lovligt, så bare lav at man på skærmen altid kan se hvilken af alle de stander der er tilgængelig man burde vælge, ved at skrive nr på standeren på skærmen.
Det ville være så simpelt at lave og betyde så meget for ladehastigheden, kø mm. Det vil være 1000 gange mere brugbart end at man måske efter 3. forsøg kan kalde sin bil frem ved at stå lige ved siden af den og se den snegle sig frem....