Loading...
dk

Låne/leje tagbøjler samt adapter til Italien | Tesla Forum

Kruse
Kruse Mar 7 '16
Overvejer at tage Teslaen på skiferie, men er meget i tvivl om det passer til mit og familiens temperament. Derfor vil jeg gerne låne/leje et sæt tagbøjler samt en adapter til Italien, så jeg kan få be- eller afkræftet at langture, Tesla og min familie er en god cocktail :-)
ODE90D
ODE90D Mar 7 '16

Er du sikker på der er behov for en tagboks? Var selv afsted med familien, og fik plads 4 personer,  3 par ski og støvler (de længste ski var 170), og hvad man nu ellers skal have med ....uden at skule lægge bagsædet ned.


Troede også det ville være nødvendigt med en boks, men det slap jeg heldigvis for.

Kruse
Kruse Mar 7 '16
Tagboksen slipper jeg ikke for - har checket. Egni ski kan ikke komme i bagagerummet. Derudover er vi 5 personer med ski og alt udstyr.  
AllanH
AllanH Mar 7 '16
Hvor bor du?

Jeg har et sæt i Aalborg du gerne må leje for et beskedent beløb.. passer til gammel model, har også snekæder, hvis du mangler dette, samt en flad og aerodynamisk tagboks i glasfiber.

Allan
Kruse
Kruse Mar 7 '16
@ODE90D hvordan fik du 170 ski i bagagerummet ?? kan ikke få et par på 160 til at være der !!
ODE90D
ODE90D Mar 7 '16
Tricket er at starte med at slå sædet ned for så at slå det op igen når skiene er kommet ind. De skal ligge diagonalt og denne ende vil hvile på det yderste af ryglænet helt ovre i siden. Det er en god ide at pakke skitøj mv i sække eller bløde tasker, så pladsen omkring skiene kan udnyttes optimalt. Der er nemlig ikke meget plads til hårde kantede kufferter med ski der går tværs over det hele.

Forummets indlæg er redigeret af ODE90D Mar 7 '16
Kruse
Kruse Mar 7 '16
Det nedslåede bagsæde for at få dem ind var forsøgt. Men ikke lige den med diagonalt op til sideruden. Tak for input og billede - det skal prøves.
Raymond
Raymond Mar 8 '16
ODE90D: +1 for kreativitet
Seppe
Seppe Mar 8 '16
Ellers har jeg nogen bøjler du gerne må låne (thule wingbar) de bor på vest fyn. Har ingen boks dog.