Loading...
dk

Udvidet serviceplan | Tesla Forum

BS
BS Mar 7 '16
På den amerikanske side har jeg fundet dette:

Extended Service Agreement

Covers the repair or replacement of parts due to defects in materials or workmanship provided by Tesla. Coverage lasts for 4 years or 50,000 miles (whichever comes first), and begins on the date your original warranty expires.


Er der nogen der ved om de også tilbyder det herhjemme? Jeg har snart rundet de 80 TKM og bilen er ved at være 2 år gammel. Kunne godt tænke mig en udvidelse af garantien...


/BS


TeslaFreak
TeslaFreak Mar 12 '16
Jeg ville også godt give noget for den ekstra sikkerhed, så længe det ikke kræver man overholder deres 20.000 imellem service. Jeg kommer over de 80.000 km inden for 2 år.
Twinauto
Twinauto Mar 12 '16
Jeg arbejder også med den type forsikring - det hænger ikke sammen med mindre 1000 Tesla ejere tilslutter sig i DK, og slet ikke hvis man ikke vil overholde min 1 service pr år.

Den type forsikringer SKAL jo give overskud, ellers vil ingen forsikre ud over de 80.000 km med andre ord: præmieindbetaling skal være større end omkostning til skader, og sådan fungerer alle fiorsikringee.

Det er også derfor de kan tilbyde det i feks US, der er kritisk masse så forsikringsselskaberne er interesserede. Dog er der ingen der vil forsikre kunder, som ikke vil overholde service.