Her den anden dag kørte jeg fra Aalborg til Randers supercharger, på E45 i regnvejr. Bremserne fungerede perfekt da jeg kørte i Aalborg, efter bilen havde holdt stille en halv dag. Ingen problemer. Godt grip i dem. Men efter den tur på E45 i regnvejr, havde jeg nær ikke fået bremset op ved Randers-afkørslen. Der gik nogle sekunder og med meget hårdt pres, før de begyndte at tage fat.
Resten af turen fra Randers til Horsens var der ingen problemer - og ingen nedbør imens.
Er bremserne bare mere følsomme for vand der kommer ind og "sætter sig" eller hvad der sker?
