Loading...
dk

Podcasts streaming | Tesla Forum

Gronhund
Gronhund Mar 9 '16
Jeg er fint med på at der er lukket for YouTube m.m. Men hvordan forholder det sig med podcasts direkte fra Teslaens browser?
Jeg var inde på Radio24syvs Millionærklubben, og prøvede at afspille en af deres podcasts direkte, men det gik ikke.
Skal man virkelig afspille det igennem mobilen, eller downloade den derhjemme på en stick, for at kunne høre det?
Nogen der har leget med problematikken?
Virker podcasts på andre hjemmesider?
Forummets indlæg er redigeret af Gronhund Mar 9 '16
Klaus_
Klaus_ Mar 9 '16
Du kan formentlig afspille den gennem TuneIn, de har også et stort katalog af podcasts. Desværre mener jeg at den starter forfra, hvis man ikke får hørt podcast'en færdig på én gang. Og om det er muligt at spole i en podcast via TuneIn, husker jeg ikke. Jeg bruger bare telefonen til det, den er jo alligevel på bluetooth.
fmm1000
fmm1000 Mar 9 '16
Installer tune in på din mobil.
Opret en profil.
Abonner på 247s podcasts.
Gå ind under apps i Teslaen.
Login i Tunein med din brugerprofil fra telefonen.
Genstart skærmen.
Så burde de komme ind.
Man kan fint spole i Podcasts.
Drs virker desværre ikke. De har for høj bitstream.
Når du nu er igang skal du da også have den ugentlige teslapodcast ind. Ride the lightning.
Gronhund
Gronhund Mar 12 '16
Uha, så fik jeg afprøvet podcast efter @fmm1000 fremgangsmåden (tak for den udpensling). Det virker bare. Så det er et hit.
Den Teslapodcast du taler om, hvad hedder programmet/udbyderen? For så kunne det da være den også lige skulle på listen.
Takker.
dRxL
dRxL Mar 12 '16
Med fare for at lyde som en sur nej-siger, så forestiller jeg mig at det må være lettere at afspille fra sin mobiltelefon via bluetooth.
Det gør jeg i hvert fald selv, og det har de yderligere fordele at jeg kan lytte videre fra telefonen når jeg ikke er i bilen, og at det er den samme enhed der holder styr på hvor langt jeg er nået i en given udsendelsesrække. 

Men vildt nok at man kan få bilen til at streame podcasts på den måde. Det havde jeg alligevel ikke regnet med =)
Gronhund
Gronhund Mar 12 '16
Jo, jeg vil give dig ret. Der er fordele ved begge fremgangsmåder. Og de virker selvfølgelig også begge to. Jeg ville også bare se hvad der var muligt, nu da podcast direkte igennem browseren ikke virkede. Så må vi se hvad jeg ender ud med at bruge i det lange løb. Men jeg har sjældent mulighed for at hører videre, når jeg når frem til mit ankomststed, så den funktion vil være ligegyldig i mit tilfælde.
fmm1000
fmm1000 Mar 12 '16
Tesla Motors unofficial Podcast.
Gronhund
Gronhund Mar 12 '16
Den prøver jeg. Tak for tippet.