Loading...
en

den navigation er noget... elller er det mig.

JAndersen
JAndersen Mar 9 '16
Er det bare mig eller den bare ikke til en skid. ja undskyld.

Jeg skal en tur til Norge, så prøver jeg at skrive at jeg vil til lillehammer og så vil den så have mig over broen...men jeg skal med Oslobåden og det kan man ikke sætte ind eller?

Der var også en dag vi skulle med Scandlines i rødby der ville den have vi skulle køre gennem Rødby by men der er jo motorvej der ned?

Gør jeg noget forkert?

Lund
Lund Mar 9 '16
Nej - i det store hele er den en trist sag. Har været vendt nogle gange herinde.

Mvh Ole

T3S7A
T3S7A Mar 9 '16
Det er ikke dig. Det er så skuffen at have så stor en skærm, men at man alligevel skal have en alm. gl. navigation med. Kører man steder man ikke er kendt, vil jeg stærkt anbefale man har en alm. navigation med, da Tesla navigationen sagtens kan finde på at tage mærkelig små veje mm. blot for at spare 1 km. 
uffe55
uffe55 Mar 9 '16
Den er ufattelig dårlig og der sker åbenbart ingenting fra Tesla's side i denne sag.

Måske skulle man starte en underskriftindsamling for at de skulle lave en holder til vores gamle navigator, - det ville da være for pinligt for Tesla !

T3S7A
T3S7A Mar 9 '16
Ved ikke hvad de tænker, og hvorfor de ikke længe er kommet på banen har fået det fikset. De har mere travlt med at komme med nye ting, som kan skabe forside stof - det sælger bedre. Surt men sådan er det. 
Secondtoflying
Secondtoflying Mar 9 '16
På længere ture har vi altid den lille TomTom med.
Livstidskortopdatering var inkluderet for under 1000,-

PINLIGT er vel et pænt ord i denne forbindelse!
Klaus_
Klaus_ Mar 9 '16
Jeg undrede mig også så meget over dette rutevalg forleden, at jeg tog et billede.... jeg ignorerede selvfølgelig ruten og fortsatte stik sydøst som gav mest mening, og var et par minutter hurtigere fremme end den havde forudset, med sin omvej...

Raymond
Raymond Mar 9 '16

Klaus_: Hvad f..... bilder du dig ind, ikke at gøre som Teslaen foreskriver...

Grineren ;-)

KimT
KimT Mar 9 '16
Den vil da bare ud på motorvejen og fyres af........
ODE90D
ODE90D Mar 9 '16
Men hvis den først har sagt Motorvej har man bare at køre på den tilkørsel den foreslår til at starte med ......

The Forum post is edited by ODE90D Mar 9 '16
MrCoffee
MrCoffee Mar 9 '16
Ej altså ODE90D nu er du ikke særlig snu. Enhver kan da se at det er skjult product placement, det er da den nye Steltonkande de viser, og som du ubevidst går ind og køber ved den næste isenkrammer - ja det er ikke godt for hurtigste rute, men der er penge i det :)  Klaus´s billede er reklame for Grønlands sælsafari, man skal da også hjælpe jer med alt.
Jabba
Jabba Mar 9 '16

Jeg er ikke uenig, omend jeg kun har oplevet en mærkelig rute en gang indtil videre.

Hvor mange af jer har, udover at skrive om problemet på et lille dansk forum, kontaktet Tesla omkring dette? Skriv til dem. I gamle dage kunne man skrive direkte til USA på ownership@teslamotors.com, men den lader til at være lukket ned. 

Istedet kan I skrive en besked under kontaktformularen på teslamotors.com. Vælg "Feedback fra ejer af Model S" og tryk send. Skriv gerne beskeden på engelsk, så den let kan sendes videre til USA eller andre landekontorer.
Jeg ved at Tesla er opmærksomme på problemet, men jo flere der påminder dem om problemet, jo større sandsynlighed er der for at det får højere prioritet.