Hey,
Nogen der ved om man kan lade bilen i München Airport. Og kan man lade bilen holde i stikket mens man er væk?
På forhånd tak
Hey,
Nogen der ved om man kan lade bilen i München Airport. Og kan man lade bilen holde i stikket mens man er væk?
På forhånd tak
Hvordan får du bilen til München?
Jeg havde samme overvejelser (sidder i Unterschleissheim ved München lige nu) om hvordan jeg kunne køre herned, men jeg syntes der blev for langt fra Middelfart til nærmeste SC'er i Hohenwarsleben. Endte med at købe en alt for dyr flybillet herned i stedet...
/Martin
Jeg skal kjøre via Larvik - Hirtshals og Middelfart videre nedover til Savona i Italia om en par uker. Har fått bekreftelse fra Service Center i Hamburg at de har to ladekontakter ute på veggen som er tilgjengelige 24/7. Regner med 2-3 timers ladepause der midt på natten før jeg kjører videre til Hohenwarsleben. Deretter er det ikke noe problem å nå München via Mönchberg. Har forøvrig fått samme bekreftelse/innbydelse fra Tesla Service Center i Milano, med tilbud om lading før siste etappe ned til Savona.
Ja, det er for type 2 kabel. Se svar fra Sven Unseld, Service Manager, Hamburg: "...wir haben außen an der Wand des SC 2 Wallbox für TYP2 Ladekabel 22 KW, diese sind 24 Stunden zugänglich"