Bilen er ca. 14 dage i produktion. Derefter skal du vente ca. 45 dage på af få den hjem forbi Holland og videre til DK. Så lidt under 60 dage efter VIN. Det er hvad jeg har hørt.
Jeg er i den grad også træt af "sourcing parts", der kunne godt være lidt mere info fra Tesla's side..
Vil bare lige dele disse to links, det første er et exel hvor man kan indtaste sin model s og status, det andet er et kort hvor folk fra hele verden, har sat en pin hvor de "bor" og deres reservation, min er den på Fyn.. ;)
https://docs.google.com/...qV1ZzVmhhNi1MdnoxeHc
https://www.zeemaps.com/map?group=295135#
Ja jeg kunne også godt bruge lidt lyspunkter, mine venner er trætte er af at høre om min tesla
og siger hvornår kommer den får du den ikke og jeg kan kun sige jeg ved ikke hvornår, jeg skulle have haft den 1/10
P85, VIN 24770. "sourcing parts". Ved bestilling forventet levering oktober/november.
Der skal helt klart en sending til DK til udlevering i december pga. firmabilordningen. Jeg kender foreløbig til et par direktører der skal have TMS i år. Spørgsmålet er så hvor mange der skal reserveres til dét formål og hvor mange der går til private købere. Selv har jeg bestilt levering til marts (det var dumt gjort - for nu kan jeg ikke vente), - så der går nok noget tid inden min går i produktion. MEN, så kan jeg måske nå at bestille nogle nye 19" turbine fælge og hvad andet extra der måtte nå at komme til inden da..;-)
Jeg håber sku ikke at bare fordi man skal ha Tesla'en som firmabil at så får man den før alle andre, synes i forvejen der bliver fusket nok med det bil ordninger og kørepenge..!!
Skrev til Tesla om forventet levering på min VIN 24783. Det hedder sidste halvdel af december.
VIN 23176 er skiftet til Produktion færdig. Ifølge Tesla er leveringsvinduet sidste uge i november... Men jeg har ikke fået en telefonopringning eller lign. endnu...
VIN 23176 er skiftet til Produktion færdig. Ifølge Tesla er leveringsvinduet sidste uge i november... Men jeg har ikke fået en telefonopringning eller lign. endnu...