Loading...
dk

Reservedele - køler | Tesla Forum

FTFT
FTFT Mar 31 '16
Jeg har ramt et anhængertræk og beskadiget køleren i midten. Hvor kan man finde reservedele til model S ??  
FrederikC
FrederikC Mar 31 '16
Tror et billede ville hjælpe... 
FTFT
FTFT Mar 31 '16
hvilket billede ? Jeg mangler et sted at købe dele, nogen der kender ?

runeh
runeh Mar 31 '16
Tror ikke du får reservedele andet end fra Tesla. Tror ikke der laves det store i uoriginale dele til Tesla, udover modifikationer. 
T3S7A
T3S7A Mar 31 '16
Gætter på et billede af skaden.. Der ud over er Tesla nok et rigtig godt bud på hvor du skal finde reservedele til en Tesla. Men selv hvis skaden blot er minimal, så kan det nok betale sig at tage den over forsikringen, dele er meget dyre.
Forummets indlæg er redigeret af T3S7A Mar 31 '16
Comeback
Comeback Mar 31 '16
Der er 14 liter special kølervæske på en TMS kan kun på fyldes af Tesla godkendt værksted da det kræver tilsluttet computer.
Comeback
Comeback Mar 31 '16
Tesla har ingen på lager :(
FrederikC
FrederikC Mar 31 '16

Citat fra FTFT hvilket billede ? Jeg mangler et sted at købe dele, nogen der kender ?

Jeg spurgte efter billede, for at hjælpe med hvad det helt præcist var for en del du manglende.
FTFT
FTFT Mar 31 '16
Tak for alle svarene. I får en update hvis jeg finder en løsning 
MSMAX
MSMAX Mar 31 '16
Prøv at kontakte CrashPoint som er skade center for Tesla i Århus.
De har sikkert en på lager.. Den koster helt utroligt nok kun 714,17 kr + moms
Problemet med fronten på Teslaen er at kamera/radar som sidder midt under nummerplade kun sidder med få centimeter afstand til køler. Når man så kysser et træk, eller som fruen gjorde en lille lav pæl på en p-plads så trykker radaren, som har nogle skarpe fremspring på bagsiden, hul i køleren..
Kølervæsken koster næsten 200 kr pr liter. På vores kostede det 2650 bare for nyt væske.
Vi tog det lille kys på forsikringen da det med arb løn oversteg selvrisiko.
Der var super god og hurtig service hos CrashPoint.
FTFT
FTFT Apr 11 '16

Hej

Hermed opdatering, sagen endte md at blive meget nem. Jeg kontaktede Tesla og de havde en på lager til 1100 incl moms. Herefter blev der hældt kølervæske på igen uden brug af computer.

Comeback ved ikke hvor du har dine oplysninger fra, men de stemmer ikke !

Comeback
Comeback Apr 11 '16
jeg har en køler i restordre på 6 uge hos Tesla, som har meddelt mig der kan gå op til 1 år da den er i rest ordre :(

jeg har lånt en køler ! så jeg kunne få min TMS på gaden :( af en meget god ven :)

Forummets indlæg er redigeret af Comeback Apr 11 '16
Bianco
Bianco Apr 11 '16
Der er vist flere forskellige kølekredse, så det kommer an på om man roder med batteri-kølekredsen eller noget der hører til aircon f.x.