Så fik jeg det prøvet, mest fordi flere af os talte om at man bare kan slå Valet til og få en ekstra tyverisikring. Sådan virker det bare ikke.
Jeg slog Valet til iaftes, og fandt på en pinkode. Her til morgen havde jeg glemt alt om det, og kørte afsted - dvs afsted og afsted er så meget sagt. Bilen kan sagtens starte og køre og derved stjæles - den er bare på halv kraft eller deromkring. Accelerationen er voldsomt droslet ned, og max fart er 113 km. Jeg troede selvfølgelig at der var noget galt, og opdagede til sidst at det står 'Valet' over de 113 kmt også også istedet for navnet på føreprofilen.
Men som tyverisikring? Nej.
