Loading...
dk

Spotify Playlist opfører sig mærkeligt | Tesla Forum

Thor
Thor Apr 4 '16
Hej alle.

Jeg har en privat spotify konto, samt den man har fået tilknyttet via ens Tesla. 

Når jeg sammenligner de palylister som dukker op i den samme menu hvor man kan se de mest populære, så adskiller de sig markant fra hinanden.

På den private konto får jeg generelt danske playlister eller de mere logiske valg.

I bilen får jeg af en årsag hollandske bl.a. Og så lader det til at være playlister som ikke bliver opdateret ligeså tit.

Som resultat er det ofte de samme sange man hører, da playlisterne bare er dårligere i teslaen.

Er det en indstilling jeg skal ændre, eller skal jeg have fat i Tesla?

Michael84
Michael84 Apr 4 '16
Du kan logge ind på din private konto i Teslaen. Dermed ikke sagt at det er den samme oplevelse som i telefonernes apps, men det kan da være det hjælper med at få de samme playlister frem. :-)
Thor
Thor Apr 5 '16
Hej Michael!

Det er jeg faktisk godt klar over, men så ville det ramle sammen med hvornår min kæreste og jeg bruger den private konto. Desværre, ellers havde jeg allerede gjort det. :)

Jeg synes bare det er mærkeligt jeg får hollandske playlister op - jeg kan vel næsten ikke være den eneste?!

Mack
Mack Apr 6 '16
Har du tjekket at den ikke har ændret kontoen tilbage til en teslakonto? det har min gjort flere gange.
Og mere end en gang har jeg oplevet at når jeg trykker play, så scroller igennem de næste 3 numre, og nægter at afspille, dette har jeg kun kunne afhjælpe ved at resette systemet.