Loading...
dk

GPS svigter | Tesla Forum

Kris
Kris Apr 5 '16
Skal lige høre om andre har oplevet dette: GPS´en svigter periodevis. På den store skærm "skøjter" den røde pil længere og længere væk fra vejen for til sidst at lande et sted, jeg aldrig har været. Så fryser det hele. I den situation er navigation også død, idet man på venstre side i dashbordet kan se at bilen er "strandet" på det sted, hvor den åbenbart sidst havde GPS-forbindelse. Et par dage efter er alt pludselig i orden igen, og sådan fortsætter det frem og tilbage. Har fået en værkstedstid i Århus d. 17.6.(sic!)
Peak1725
Peak1725 Apr 6 '16
Jeg har den seneste tid haft præcis samme oplevelser
Gronhund
Gronhund Apr 6 '16
Har ikke samme oplevelse. Det kan jo være et eller andet hardware problem.
Hvornår er jeres fra? Min er fra December 2015.
Oscarsson
Oscarsson Apr 6 '16
Min har fået problemer efter den 20 marts. Kortet opdateres ikke. Trafik situationen kommer ikke. Man kan heller ikke se routen på den store skærm. Men på den lille skærm ser det bedre ud.
Min er fra dec. -15
larsenjan
larsenjan Apr 6 '16
Prøv reboot af skærm. Hold de to scrol hjul nede i ca 5 sek.
Kris
Kris Apr 6 '16
Har forsøgt reboot masser af gange uden resultat. Bilen er fra juni -15. ParaUno: Har Tesla kommenteret dit problem? Jeg går ud fra at det må være en "løs forbindelse" et sted i GPS´en.
PeterE
PeterE Apr 6 '16
Du er opmærksom på at reboot og reboot er to forskellige ting? Den ene skærm rebootes på de to rullehjul og den anden på de to øverste knapper på rattet? (Dvs knappen i hver side over rullehjul) og den rebooter resten?
Kris
Kris Apr 6 '16
Er klar over begge funktioner og har prøvet dem begge adskillige gange uden resultat. Surt show!
PeterE
PeterE Apr 6 '16
Træls :(
Oscarsson
Oscarsson Apr 7 '16
Min er på service lige nu, men med andre ting. Hylelyd medmere. De vil ikke tage andre fejl med på min liste, så jeg skal reservere ny tid, hvis jeg har nye ting. Ganske så kaotiskt en morgen på Kirstinehøj. Men de laver hvad de kan.  Men jeg skal prøve at reboot når jeg får mulighed.