Loading...
dk

Kastrup og service | Tesla Forum

Riel
Riel Jul 11 '15

 

Hej alle

Mit første indlæg i Forum. :-)

Og tilmed et positivt et.....(kan mangler lidt indimellem...:-) Jeg har modsat oplevet en super service fra Tesla DK.

Jeg skulle for 8 dage siden på en kort 6 dages ferie i Italien, hvor min familie var kørt ned i forvejen, dog ikke i vores Tesla, da vi havde fået den blot 3 dage før...så det syntes Tesla ikke var min kones første opgave :-) fint med mig, da jeg jo så kunne kører frit...

Da jeg skulle have lave en lille ridse i bagklap afleveret jeg blot bilen på Amager kl 13.00.....fik en kop gratis kaffe.....kørt i lufthavnen.....og fik bilen stående klar i parkeringshuset, da jeg landede igen 6 dage efter, iøvrigt fuldt opladet, selvfølgelig :-) - God service.

Jeg synes også vi skal huske at rose medarbejderne hos Tesla - det er ikke som sådan en helt almindelig bil, som Mercedes, Audi og BMW osv. 

Er ellers enig i at der selvfølgelig skal leveres service i højeste niveau - som ved tilsvarende kvalitetsbiler - men vil blot også gerne bringe lidt positiv stemning ind til personalet hos Tesla :-)

 

 

 

3450rbt
3450rbt Jul 11 '15
Hej Riel. Det er da super service du har fået der !!
Min første (lille) oplevelse med Tesla KBH var også god.
lysmanden
lysmanden Jul 15 '15
Glæder mig også til min første gode Tesla oplevelse på Kirstinehøj :)))
priess
priess Sep 17 '15

For pokker, hvor er jeg skuffet. Ringede til Kirstinehøj i dag for at aftale tid til 12 mdr. service. Kan få tid 8/1-2016, altså om tre en halv måned!!

Har flere ting jeg skal have kigget på, bla. en selealarm ved højre bagsæde - hvor barnesædet står. Selen skal altid være i, og så er der knirkende rudehejs og en blæser med mislyd. Derudover skal bilen sælges inden nytår, så det er f.... irriterende, og så meget for dårligt at man bare sælger biler, og ikke holder en ordentlig kapacitet på service.

Det er da godt der ikke er noget alvorligt galt! Får bare sådan lyst til at afbestille den nye bil, som er på vej! Øv.

Forummets indlæg er redigeret af priess Sep 17 '15
T3S7A
T3S7A Sep 17 '15

Godt nok vildt at det næsten er 4 md. ventetid, er jo længere vente tid, end der er på at bestille en ny ;-)

Forummets indlæg er redigeret af T3S7A Sep 17 '15
fmm1000
fmm1000 Sep 17 '15
Hvad med Hamborg eller Gøteborg. Ved godt der er lidt langt, men tror ikke presset er så hårdt på service i Tysklan og Sverige, som i DK og især Norge.
EVfan
EVfan Sep 17 '15

Århus skal til at arbejde i 2 holds drift og regner også med at skulle udvide service afd. areal. Det er naturligvis ikke tilfredsstillende med de lange ventetider, men vi kan da glæde os over at værkstederne gør hvad de kan med at fixe de issues som US ikke helt får rettet op på og over den store succes med salget her i DK. Jeg syntes Tesla DK gør hvad de kan. FYI Hamburg havde første tid 10/10 sidst jeg spurgte. Jeg ved ikke om Gøteborg er bedre.

/Jens

Sider: « 1 2 3