Min nye (brugte) Tesla 85'er giver ved hård acceleration de gule striber i kW-meteret. Det er de samme stiplede linier, som kommer når batteriet ikke er driftsvarmt - der er det dog både i forbrug og Regen.
De dukker kun op mens accelerationen pågår, og hvis jeg slækker lidt på speederen forsvinder de igen. Er det for at markere bilens (modellens) begrænsning? Skalaen går jo til 320kW+, som den ikke kan yde, så vidt jeg ved.
