Loading...
dk

Køb af Tesla Fælge 21" Grå med dæk og TMS | Tesla Forum

jasspinner
jasspinner Apr 20 '16
Hej

Var lige forbi Tesla idag for at høre hvad nye følge med dæk kostede. Lad mig lige sige at prisen er godt nok peberet og er steget meget....

Jeg mener at huske at sælgeren sagde at det kostede 41.000 kr. i slutningen af året 2015, men er nu steget til 56.500 kr. iflg. Tesla. 

Kan det virkelig være rigtig og hvor skal man ellers kigge hvis man ønsker en mere rimelig pris på dæk og fælge?

Skal til Tyskland i weekenden, så kan det betale sig at købe der? Har også hørt at Norge skulle være billigere?

ErikBH
ErikBH Apr 20 '16
hej Jasspinner,

som jeg husker det kostede de 39.000kr som opgradering, dvs. istedet for 19", så hvis du tager 39.000 + prisen for 19" lander du nok meget godt i de 56000kr?

Jeg har 21" originale i sølv staggered (235 foran og 265 bag) som jeg overvejer at sælge. Er du interesseret i at købe brugt?

vh, Erik

P85DK
P85DK Apr 20 '16
@Jasspinner - ja, de kostede tidligere 41.000 kr. for et sæt 21" med vinterdæk. Det fik jeg dem i hvertfald til i det tidligere efterår 2015.

Nu koster de så 56.500 kr.

Du kan pm'e mig med hvad du mener de skal koste - har et sæt 21" helt nye uden dæk som skal sælges.

KS
KS Apr 21 '16
Topic blev flyttet fraTesla Model S: Dæk og fælge.
Thor
Thor Apr 21 '16

Ken, jeg tror ikke han søger efter køb / salg herinde, men mere tips til hvor man kan købe fælger.

Skal den flyttes tilbage til Dæk og fælge? Nu ser man den jo heller ikke i oversigten mere, hvilket vel er forståeligt, hvis han søgte køb eller salg brugt. Her er det dog ikke tilfældet.

@Jass

Norge er jo billig da det er uden for EU. Herved kan man købe, f. eks. på Finn.no, en side som DBA i Danmark. Da Norge ikke er medlem af EU skal tingene fortoldes. Hvis du glemmer dette, så får du dog et par fælge og dæk som er noget billigere end i Danmark.

Jeg har selv tænkt hvad der er i Tyskland, men har ikke fået undersøgt det nærmere. Hvis du finder ud af noget, så må du meget gerne smide en besked herinde. :)

Forummets indlæg er redigeret af Thor Apr 21 '16
KS
KS Apr 28 '16
Thor: Se hvad tråden blev til - massere af tilbud om salg - derfor flyttet..
Thor
Thor Apr 30 '16

Det har du ret i.

Jeg tror dog ikke det var intentionen fra OP's side af, og deraf mit indlæg. :)