Loading...
dk

Vindstøj + vind der kommer ind i kabinen | Tesla Forum

gronkjaer
gronkjaer Apr 23 '16
Er det kun mig der har det problem, at ved motorvejskørsel, trænger der luft ind ved bagsæde vinduerne ved det forreste lodrette stykke af vinduet i begge sider. Samtidig lyder det som om, at man kører med vinduerne ikke helt rullet op..
KimT
KimT Apr 23 '16
Det lyder som om vinduerne ikke flugter gummilisten på B-stolpen.

De kan "ligge vinduerne ind", så de flugter

gronkjaer
gronkjaer Apr 23 '16
Nej det virker som om B-stolpen ligger meget længere inde end vinduerne..

gronkjaer
gronkjaer Apr 23 '16
Det virker som om at vinduerne ligger uden på den sorte B-stolpe, skal den ligge helt parallelt med vinduet ? for det virker som om at min sorte stolpe ligesom ligger lidt indsunket i forhold til vinduerne ?
KimT
KimT Apr 24 '16
Sådan ser min ud efter de har justeret på vinduerne

gronkjaer
gronkjaer Apr 24 '16
Smider lige et billede senere, har lige en konfirmation jeg skal have overstået.. :-) men mine sidder slet ikke sådan..
Klaus_
Klaus_ Apr 24 '16
@KimT, er vinduerne helt parallelt med B-stolpen, altså ingen mærkbar højdeforskel hvis du kører fingeren henover?
KimT
KimT Apr 24 '16
Det er kun i toppen der er lidt forskel. Gummilisten buer lidt længere ud, men ellers vil jeg mene at B stolpen og vinduerne skal flugte 100%

PS jeg kan se at på passagersiden er der en forskel på 1-2mm, men ikke på føresiden.

Forummets indlæg er redigeret af KimT Apr 24 '16
Klaus_
Klaus_ Apr 24 '16
Så tæt er mine bagruder slet ikke. Fordøren ser ud til at gå ret plan med den sorte stolpe (måske et par milimeter stikker den ud), men bagdørerne er noget mere. Det er svært lige at fotografere, men her hvor jeg har fingeren presset ind mod B-stolpen, kan man godt se at ruden stikker noget længere ud: