Larmer jeres biler også helt vildt i en kort periode, når I supercharger? Går ud fra, det er noget køling af batterierne, men det lyder ret voldsomt, når man sidder inde i bilen.
/ Eva
Larmer jeres biler også helt vildt i en kort periode, når I supercharger? Går ud fra, det er noget køling af batterierne, men det lyder ret voldsomt, når man sidder inde i bilen.
/ Eva
Yes, SC Kirstinehøj skal se på det Torsdag - er det "normalt" eller skal blæser skiftes poster jeg info.
Ja der er virkelig noget power der går i bilen, prøv at mærke det sorte kabel når den har ladet i 5 minutter... toasty!
Selve batteriet bliver også godt varmt, når du oplever at bilen larmer er det fordi den har tændt nogle særlige blæsere der normalt ikke er i brug, du kan faktisk se at den åbner tre lameller i højre og venstre side ude foran, ved tågelygterne for at få ekstra meget luft ind. Normalt er de spærret for at begrænse vindmodstanden.
Synes ikke jeg har lagt mærke til at den skulle larme mere end normalt under brug af supercharger. Har brugt dem en 8-10 gange nu.
Til gengæld larmer deres installation ovre i træskuret godt nok ganske gevaldigt :-)
/Martin
Oplever det mest når det bliver varmt, men forstår ikke de har lavet det så man næsten ikke kan sidde inde i bilen. Det er ikke så meget normalt blæserstøj, mere en brummen. Skal have hørt dem om det, for det må blive pænt irriterende til vinter hvor vi ikke bare kan gå ud i 30 min.
Snakket med Tesla service som vil dæmpe AC, skulle hjælpe lidt, men nu ser vi. Troede bare de havde klaret det fra fabrikken når den nu er så ny. Kan høre de også lige skal tjekke nogle bremseslanger, som de havde stående i systemet.