Loading...
dk

Hilser på hinanden | Tesla Forum

Yoda
Yoda May 11 '16
Hvad er der sket med at hilse på andre passionerede Tesla ejere? Efter at have undværet min kære Tesla i over 2,5 måneder glædede jeg mig til igen at kunne hilse på alle de andre passionerede Tesla ejere, men der må være sket noget, for der var ikke én af de nok 10 Teslaer jeg hilste på, som hilste igen. Er der bare ved at være så mange, at det gider folk ikke længere? Jeg vil nu fortsætte et stykke tid endnu med at hilse, selvom der ikke er nogen som hilser igen, så hvis i ser mig hilse vil jeg blive vildt glad, hvis i hilser igen :-)  Vi ses på vejen eller ved en SC
griffel
griffel May 11 '16
Jeg hilser også på alle - men der er ikke megen respons...
Michael84
Michael84 May 11 '16
Jeg hilser os på modkørende ellerter sålænge det ikke er motorvejen... Synes det er en hyggelig tradition og har selv bemærket at det er på vej ned af bakke med den... Motorcyklisterne har kunne fortsætte med det, så der er da håb... :-) - men det hænger nok lidt sammen med at Teslaer er blevet en mere eller mindre "almindelig" bil på vejen...
HJJ
HJJ May 12 '16
Yoda!
Godt gået, jeg har også lært at det er høfligt at hilse.
Jeg fortsætter også.
Er alle stået på negativeren? Næppe.
Det er sgu svær at bevare pessimismen.
Ses.
Lau
Lau May 12 '16
Jeg hilser også! Vi ses derude.
3450rbt
3450rbt May 12 '16
Man kan da ikke andet end at sprælle med arme og ben når en lækker Tesla kommer kørende :-)
jonson12
jonson12 May 12 '16
Hilsepligt!<br />
jeg kommer også til at hilse, når jeg køre i min peugeot 508, jeg elsker min Tesla!❤️❤️❤️
Forummets indlæg er redigeret af jonson12 May 12 '16
Michael84
Michael84 May 12 '16
Ja, de fleste har jo mulighed for at vinke med begge hænder endda... :-)
Klaus_
Klaus_ May 12 '16
Jeg gjorde de første par måneder - så holdte jeg en pause sidst på året da jeg oplevede at folk holdt op med at hilse tilbage. Men for et par måneder siden er jeg begyndt igen :)  Det varierer en del om man får en lap i forruden tilbage igen, i morges fik jeg 0 ud af 2 mulige, så ikke meget held der. Men det skal så også siges at Tesla'ens forrude kan være svær at se ind af, udefra, alt efter hvordan lyset lige falder. 

Det sjoveste jeg har prøvet var nu alligevel da jeg passerede en modkørende Tesla i en kø, gik så langsomt at vi kunne nikke til hinanden :) 

lars67
lars67 May 12 '16
Her i reservatet (2920) Hellerup, Charlottenlund, Klampenborg, kører der så mange Teslaer at man kan fodre svin med dem. En alm. kort køretur til supermarkedet der møder jeg som regel 4-5 stykker.
Der er ingen der hilser, og det synes jeg er OK - Jeg oplever det dog ofte når jeg er i tyndt befolkede områder i Jylland og hilser altid tilbage.
Ragster
Ragster May 12 '16
Jeg hilser også altid :-) selv om det ikke er så tit der hilses igen
JonasHansen
JonasHansen May 12 '16
også her - troede lidt at det var et krav.

Tager mig selv i også at hilse, fra vores gamle Lupo, når jeg ser en Tesla - så hvis I ser det ske, så hils også gerne igen der :)

DeaconWP
DeaconWP May 12 '16
Og til mig i min grønne Chevrolet Spark, omkring Viborg. :-)
kps
kps May 12 '16
Man bliver i endnu bedre humør, når man får at vink tilbage, god tradition, som alle burde bakke op om. God sommerdag
PeterE
PeterE May 12 '16
Jeg hilste i starten, lidt som jeg gjorde det til andre 2CV-ejere for ca 100 år siden, men jeg stoppede hurtigt igen - ingen hilser tilbage. Men ok, jeg giver det en chance mere - og vinker da med glæde løs :)) Vi skal have et håndtegn...
Thor
Thor May 12 '16
Jeg bor på Amager, så jeg må blankt indrømme jeg ikke hilser på øvrige ejere hehe.. Jeg har ikke tal på hvor mange jeg hver dag ser i København.

Men som en anden skrev, så er det faktisk lidt svært at se ind igennem bilruden til tider. Jeg tror jeg har oplevet én anden hilse i København, og der gjorde hilste jeg straks igen.

fmm1000
fmm1000 May 12 '16
Her er mine vinkeprincipper (bor på landet).
Når jeg kører i København, Århus, på motorvej og ved SC. Her vinker jeg ikke. Folk vinker aldrig igen.
Alle andre steder. Her vinker jeg og får ofte vink igen.
SilverBullet
SilverBullet May 12 '16
Ingen undskyldninger.

Der er flere motorcykler end Teslaer og de kan finde ud af det. 

Husk, det starter med dig.

(Bor selv i København og ja, jeg er ham fjolset i den sølvfarvede der vinker). 

:)
Cermit
Cermit May 13 '16
Hilser tit på andre tesla'er og oplever at andre elbilejere hilser, også selv om jeg kører i vores anden bil som er en fluence. Ja i starten her i det tyndt befolkede Jylland, der var der enkle af dem i ikke el biler der også hilste på tesla'en:-) 
Solvognen
Solvognen May 13 '16
Jeg hilser altid - selv når jeg er på gåben ;-) - men har også bemærket at den hyggelige hilsen er forsvundet hos de mange nye på vejene ... Lad os bare holde ved :-)
Sider: 1 2 3 »