Hvordan kan det ske lige pludselig - og har I nogle forslag til hvad det kan være?
Kan det komme fra bilvask på en benzintank?
Andre der har oplevet det - og hvordan blev det afhjulpet?
Hvordan kan det ske lige pludselig - og har I nogle forslag til hvad det kan være?
Kan det komme fra bilvask på en benzintank?
Andre der har oplevet det - og hvordan blev det afhjulpet?
Jeg har fået fixet kondensdråberne i de små glas i baglygterne sidste år - er det det i mener?
Eller er det et andet problem med baglygterne, der skal fixes?
Det er jo ret volsomme mængder der kommer ind i bagklappen
Er lige kommet hjem efter 2 ugers ferie. Min Tesla S har derfor stået på P1 i Billund i 2uger. Der var ca. 1 cm. vand da vi satte os ind i bilen, dog kun ved forsæderne. Er der nogen der har været ude for det eller har et bud på årsagen
når du kun har vand foran, tyder det på at det kommer fra soltag.
hvis du har soltag, er der et drænhul forrest i hver side.
de stopper en gang imellem og skal blæses igennem med lav/middel tryk.
på på med trykluft, da det er plastikslanger der går ned mod bunden af bilen som afløb.
Tak canel. Det prøver jeg i morgen. Lige nu står den i carporten med fuld varme for at få den tør. måtterne ligger til tørring i kælderen
@Tintin - check også om der er fugtigt under forsæder, og få tørret helt ud der også.
Jeg havde samme problem med blokerede dræn, og det resulterede i lettere flooding under passager forsæde, hvor boks med stik til vinduesviskere og rudehejs sidder. Resultat - intet virkede indtil den var fuldstændigt tørret ud og boksen tømt.
Held og lykke!
Jeg kan ikke umiddelbart se nogle afløbshuller ved soltaget. Kan i beskrive lidt nærmere hvor de sidder. På forhånd tak