@webwrcarbmann
Jeg ringede til dem og bad dem om at slette refusionen. Den venlige pige ringede til økonomiafdelingen og svarede så, at det kunne godt lade sig gøre.
Men jeg checker lige i morgen for at være sikker, og også for at få at vide fra hvornår det gælder. Måske skal jeg have noget på skrift? Ved ikke hvordan e.on kan checke om man får refusion i forvejen. Eller er det mon SKAT der vil brokke sig på et tidspunkt?
Og hvis ordningen ikke bliver forlænget efte nytår, så tilmelder jeg mig bare den hidtidige igen ;-)
/Jakob :-)
Hej Jacob. Om du får rabatten eller ej fremgår klart af din el regning men det er nok stadig smart lige at få noget på skrift hvis muligt.Det vil jeg prøve at få. Du får ikke rabat for elvarme med mindre du selv får det noteret på BBR for din ejendom og man kan ikke få det med tilbagevirkende kraft.
Det er bestemt en fleksibel løsning at frasige sig rabatten og man kan jo altid melde sig til igen.
Vi bruger ca 6500 Kwh til huset incl varme og 10-12000 Kwh til bilen så vi kommer til at betale lidt ekstra afgift til huset svarende til 2500 Kwh x 0.6 kr/kwh = 1500 kr. Dog er besparelsen ved et elforbrug til bilen på 12000 Kwh om året ca 12000 kr i forhold til den nuværende elpris på 1.6 kr/Kwh
Alle planer om solceller er sparket til hjørne for vores vedkommende. Vh Peter