Hvilket dæk forsøger du at få på?
De kan være lidt svære, men godt med luft og lidt bearbejdning, så siger det BANG og de er på :-) Såfremt det er den rigtige størrelse ;-)
Kender ikke dækket, men ved at mange dækmænd ikke er specielt glade for at arbejde med andre mærker end de mest anerkendte
Prøv at tal med http://www.dinsendaek.dk/index.html
Jeg har brugt dem flere gange over de sidste år og aldrig set ham gå væk fra en udfordring.
Dem vil jeg prøve at ringe til. Men jeg skal først have omlakeret den, og da jeg ikke har andre fælge, ville jeg blive utrolig glad hvis der var en som kunne undvære 2 af sine vinterfælge i 2 dage.
Lexani LX-TWENTY 245/35 R21 96W XL, er jeg rigtig glad for, og det kan godt være at der er andre dyrere dæk der er bedre, men prisen taget i betragtning er jeg rigtig glad! men de havde ikke til bag på i 265, der købte jeg Continental. Jeg ved så ikke om det er fordi der er mere vægt bagpå, men mine Continental er mere slidte... alle 4 dæk blev monteret samme dag.
Vægtfordelingen er vist tæt på 50/50, så det er nok ikke det afgørende. Hvis du har baghjulstræk, så kan det være forklaringen på et lidt større slid på bagdækkene. Forkert sporing og/eller dæktryk kan også øge dækslid. Men sandsynligvis er der bare tale om, at de to forskellige dæk har forskellig slidstyrke pga. forskellig gummiblanding.
grund til at bag hjulet slides mere er D modellerne trækker med baghjulene når man køre normalt.