Loading...
dk

Dansk Elbil Support - fup eller fakta? | Tesla Forum

mortendk
mortendk Jun 19 '16

Jeg har gennem længere tid forsøgt at få kontakt med Jan Aage Hansen hos Dansk Elbil Support da jeg ikke har modtaget tilbage betaling af elafgiften for 2015 (skulle ske i april / maj).

Jeg kan se på facebook, at jeg ikke er den eneste som forgæves forsøger at kontakte firmaet. Er der nogen "herinde" som har kontakt med Jan? - og måske noget insider viden om Dansk Elbil support?

Umiddelbart virker det som et fup firma og meget ærgerligt da det er ret mange penge som jeg forventer tilbagebetalt...

Bluecoffee
Bluecoffee Jun 19 '16

Jeg har tidligere haft en tråd om det samme, men for et par måneder siden tog jeg ind til firmaets kontor i København for at få trådene redet ud. Jan Aage Hansen er meget sympatisk, vi gennemgik informationerne, og han lovede at bringe orden i afregningen, men jeg har heller ikke modtaget noget endnu, så jeg bliver nok nødt til at køre derind en gang mere. Jeg tror ikke, man kan kalde det et fupfirma, men der trænger til at blive strammet gevaldigt op på kommunikationen...

mortendk
mortendk Jun 19 '16

Bluecoffee> Tak for svar - jeg håber virkelig der sker noget.

Desværre bor jeg på Fyn, så kontoret ligger ikke helt så tæt på som man kunne ønske sig :) - men du må meget gerne give lyd hvis det hjælper at tage derinde...

Bluecoffee
Bluecoffee Jun 19 '16

Hej Morten, jeg skal nok komme med en update.

JLA
JLA Jun 20 '16

Dansk El Support er ikke et fupfirma.

mortendk
mortendk Jun 20 '16

JLA> Jeg lever i håbet - men det er sku da et underligt firma... :)

Torben_E
Torben_E Jun 20 '16

Jeg har haft en god oplevelse med Dansk Elbil Support ved Jan Aage Hansen.

Jeg bestilte en lader med måler og fik den leveret til tiden og da der var et mekanisk problem med holderen til stikket kom der en reservedel uden brok.

Jeg var forbi Jan for 1 år siden og han er en fin fyr.

Alt herfra Torben_E

mortendk
mortendk Jun 21 '16

Det er også ca. et år siden, at jeg fik leveret ladeboksen - den gang var Jan ikke nem at komme i kontakt med, men svarede altid tilbage og gav en fin service. Desværre er det ikke længere tilfældet, trods rigtig mange kontakt forsøg...

Ragster
Ragster Jun 23 '16

Har også været forbi firmaet(½ år siden) og Jan er rigtig flink. Men savner noget mere kommunikation, fik først svar fra ham da jeg skrev til ham på en af alle hans oplæg på FB. Selv om jeg havde skrevet flere mails og beskeder på FB. Også angående tilbage betaling af elafgiften da der stod i sidste brev af de ville blive udbetalt i maj/april. Har så skrevet til ham igen om der er nyt. De må da kunne svare hvornår de overføre pengene til Dansk Elbil Support så vi kan få den udbetalt. Syntes det er lidt træls står og skal på ferie her om lidt og det kunne da være rart med lidt ekstra lommepenge.

Kan se jeg sidste år fik dem udbetalt den 26 juni. 

PS: Hvis du læser med her Jan. Kan du ikke skrive en status på firmaets hjemmeside/FB side vil betyde rigtig meget for troværdigheden :-)

mortendk
mortendk Jul 4 '16

Jeg har nu været en tur forbi firmaet, og Jan sagde, at han var ved at udsende en mail til alle omkring den manglende tilbagebetaling.
Jeg modtog denne mail fredag aften, så mon ikke andre abonnementer også har fået en mail.

Derfor kunne det nu være rart, med et enkelt opslag på hjemmeside / facebook om hvorfor der ikke sker noget. Men det ser da ud til at ende godt :)

Flemming
Flemming Jul 4 '16

jeg modtog også mail i lørdags fra Jan med oplysning om at man skulle huske at indrapportere forbruget

for første halvår, samt hvornår man kunne forvente at modtage en kreditnota.