Loading...
dk

Gratis strøm fra 0-6 | Tesla Forum

koden
koden Jul 2 '16
Citat fra Raymond

~~næsten ærligt, det er der hvor man arbejder, hvis ens firma accepterer det

Det er så ikke ærligt, du skal betale skat af godet, ikke firmaets udgift, men godets værdi d.v.s. ca. 2,25/kWh

Skrev jeg næsten.. det tror jeg.
Tvivler på at ret mange herinde ikke har haft en sort håndværker på et tidspkt.
Jeg glemte lige..at dem der bor i nærheden af en TREFOR lader og som ikke er bange for at parkere uden for matriklen, kan lade gratis hele tiden.
Er i øvrigt ikke skattepligtigt.
At det så er på arb. pladsen..ja man kan undre sig nogle gange over det danske skattesystem.
Kræver småpenge ind af borgerne og lukker milliarder ud af bagdøren...

Forummets indlæg er redigeret af koden Jul 2 '16
Hookmaker
Hookmaker Jul 2 '16
Jeg har ufatteligt svært ved at fatte, at folk der betaler en lille million for en bil gider bruge så meget tid på at lede efter gratis strøm eller "alternativer" hertil. Hvor mange af jer der diskuterer det, sad egentlig og tænkte "hvor fixer jeg lige noget blå benzin" før i fik elbil???
Dermed ikke sagt at de muligheder der er skal udnyttes, jeg har for eksempel en kollega der ejer en vindmølle ved sit hus, her er strømmen helt gratis, - vel at mærke når investeringen er betalt.
T3S7A
T3S7A Jul 2 '16

Der er sikkert lige så mange som ikke fatter din holdning. Hvis man kunne spare 20kr pr nat, eller ca 400-500kr/md, blot ved at ringe og skifte el abonnement, hvorfor så ikke bruge den "tid"? 
Fint du ikke gider, men det betyder ikke alle andre er ligeglad. 
Jeg fatter ikke du gider bruge din tid på at skrive det indlæg. ;-)

Hookmaker
Hookmaker Jul 2 '16
Dit regneeksempel er et glimrende eksempel på at overdrivelse fremmer forståelsen, men i øvrigt tog det mig 30 sekunder at skrive indlægget, og dit svar giver da fuld valuta for spildt tid...;-)
Forummets indlæg er redigeret af Hookmaker Jul 2 '16
T3S7A
T3S7A Jul 2 '16

Hook: Jeg skriver ikke at man kan spare det. Jeg skriver hvis man kunne, hvorfor så ikke undersøge det? 
Du har sikkert selv undersøgt det? Ellers hvordan kan du sige at det er en overdrivelse? 

Men hvorfor blande sig, hvad folk har givet for en bil, hus, bukser, sko osv, er da lige meget. Nogen bukker sig stadig ned og samler 1kr op på gade, andre lader den ligge. Sådan er man forskellig, og kan ikke se nogen grund til at man skal nedgøre dem som gerne vil undersøge mulighederne for at spare nogle penge. 

Sider: « 1 2