Loading...
dk

3G dataforbindelse mistet | Tesla Forum

3450rbt
3450rbt Jul 7 '16
Jeg mistede 3G forbindelse for ca. en time siden (Jeg er i Danmark)
Andre der har oplevet tilsvarende eller er det bare min bil der smuldrer ?
(Jeg har prøvet at resette både stor og lille skærm)
KS
KS Jul 7 '16

Samme her - for 30 min siden

Gronhund
Gronhund Jul 7 '16

Jeg var ude at køre for 30 min siden med almindeligt 3G signal.

PeterE
PeterE Jul 7 '16

Min holder parkeret, og jeg kan ikke får adgang via app'en - der er noget med mobilforbindelsen.

mskaarup
mskaarup Jul 7 '16

Heller ikke nogen forbindelse her. 

Lauer
Lauer Jul 7 '16

3G er også nede i vores biler, virker kun hvis man har anden internet forbindelse i bilen.

mdv
mdv Jul 7 '16
Min forbindelse er også nede og jeg er i Tyskland. Håber de får det fikset så vi komme videre til Frankrig om et par dage.

/Mads
Lau
Lau Jul 7 '16

Samme her, jeg havde fat i Tesla support da jeg kører bilen med app'en i dag da jeg ikke havde nøglen i nærheden. Det væltede vidst ind med kald om det da jeg snakkede med dem. Lad mig bare sige at det har været spændende for mig uden nøgle :-)

PeterE
PeterE Jul 7 '16

Lau, lyder spændende - måske liiiige spændende nok :) 

mdv, bilen kan vel køre? Jeg må finde til Langeline og den der Clubhouse event uden GPS, uha - vi lever livet på kanten...

KXR
KXR Jul 7 '16
Samme her

mdv
mdv Jul 7 '16
Den kører fint nok og vi havde heldigvis en gammel garmin med for en sikkerheds skyld. Bare pinligt at måtte tage den i brug :-)
PeterE
PeterE Jul 7 '16

Så er forbindelsen tilbage, min er i al fald.

MicTheCat
MicTheCat Jul 7 '16
Jep mobil forbindelsen røg i dag. Hvis man har premium pakke er der ikke noget problem ift navigation da der så er en Garmin/Navigon der tager over. Men brødkrummerne til LinkMyTesla ryger. Løste det ved at lave deling fra min tlf. Troede først det var min nye X der havde antenne sw problemer da Bluetooth til tlf også var væk. Men godt at høre andre også har haft problemer så er jeg rolig igen ;-)
AE
AE Jul 7 '16

er vild med dette forum - tak

DeaconWP
DeaconWP Jul 8 '16
Øv. Heller ingen 4G i min X.
Twinauto
Twinauto Jul 8 '16
Ingen problemer, både navi og mobil virkede hele dagen hos mig
DeaconWP
DeaconWP Jul 8 '16
Virker igen efter endnu en genstart sidst på eftermiddagen.
Kiefer
Kiefer Jul 8 '16

Vi mistede forbindelsen på begge biler i går eftermiddags, men den kom selv tilbage igen efter et par timer.

Jeg synes så desværre oftere der er 3G end 4G i den ene af bilerne. Og det selv om der på en iPhone med nogenlunde samme udbyder er fuld dækning på 4G...

/Martin

garfild78
garfild78 Jul 9 '16

Har aldrig haft 4G i min bil (fra december), forstår jeg rigtigt, hvis jer der nævner 4G rent faktisk har et 4G modem installeret i bilen fra starten af, eller hvordan får man det? Jeg mister mit 3G signal konstant :-/

vh

Anders

Twinauto
Twinauto Jul 9 '16
Du har ikke 4G i en bil der er købt i december - det er noget du kan få eftermonteret org for ca 5-7000 som jeg husker det.

Mener klart de bye S har det nu
Sider: 1 2 »