Min holder parkeret, og jeg kan ikke får adgang via app'en - der er noget med mobilforbindelsen.
3G er også nede i vores biler, virker kun hvis man har anden internet forbindelse i bilen.
Samme her, jeg havde fat i Tesla support da jeg kører bilen med app'en i dag da jeg ikke havde nøglen i nærheden. Det væltede vidst ind med kald om det da jeg snakkede med dem. Lad mig bare sige at det har været spændende for mig uden nøgle :-)
Lau, lyder spændende - måske liiiige spændende nok :)
mdv, bilen kan vel køre? Jeg må finde til Langeline og den der Clubhouse event uden GPS, uha - vi lever livet på kanten...
Vi mistede forbindelsen på begge biler i går eftermiddags, men den kom selv tilbage igen efter et par timer.
Jeg synes så desværre oftere der er 3G end 4G i den ene af bilerne. Og det selv om der på en iPhone med nogenlunde samme udbyder er fuld dækning på 4G...
/Martin
Har aldrig haft 4G i min bil (fra december), forstår jeg rigtigt, hvis jer der nævner 4G rent faktisk har et 4G modem installeret i bilen fra starten af, eller hvordan får man det? Jeg mister mit 3G signal konstant :-/
vh
Anders