Loading...
dk

Revnet soltag | Tesla Forum

JSH
JSH Jul 10 '16

Det inderste glas i mit soltag er spontant revnet, ydersiden er hel, og taget er tæt.    Jeg har en MS 90D fra dec. 2015. er der nogen der har oplevet noget lign.?

 

 

 

JeppeB_HinnerupAuto
JeppeB_HinnerupAuto Jul 10 '16

Det er en almindelig kendt fejl, kontakt Tesla

JSH
JSH Jul 11 '16
Mange tak
fmm1000
fmm1000 Jul 11 '16

Når du har en afgørelse, må du meget gerne skrive udkommet her, så vi andre med soltag ved, hvordan vi skal forholde os, hvis vi oplever samme fejl.

JSH
JSH Oct 13 '16

Hej @fmm1000, jeg har nu været til 25000 Km service, og fået fixet det revnede soltag. Bilen blev gennemgået og ruden skiftet, ingen regning. :o). god service i Århus, låne bilen en P85+, super bil, men jeg er gladere for min 90D´er, da baghjulstrækket nemt kan overraske dig på glat underlag. 

 

 

fmm1000
fmm1000 Oct 13 '16
Perfekt service. Håber ikke det sker på min, da jeg snart har kørt 80.000. =. Udløbet garanti.

Hvordan oplever du i øvrigt performance på P85 sammenlignet med 90D
JSH
JSH Nov 3 '16

@fmm1000, sorry jeg svarer så sent, har en del om ørerne, pt, ;o) Jeg syntes ikke at der er den store forskel i performance, men den er baghjulstrukken - og det er jeg ikke vild med da den nemt slår med halen når det er glat og man accelerer, prøvede det på tilkørselen til motorvejen.

Det gik fint, men oplevelsen ville jeg gerne være foruden. ;o) ellers er den ok.
Lånebilen var med gammel software og uden autopilot, og den savnede jeg.
Skulle jeg ud og købe en brugt Tesla i dag ville jeg vælge en med dual motor, og lade pengepungen bestemme størrelsen af batteriet.  Personlig vil jeg ikke købe P modellen da den er en del dyre og jeg syntes ikke at man får nok ud af pengene, så hellere et større batteri. :o)