Loading...
dk

Radio skifter kanal over natten | Tesla Forum

Grasberg
Grasberg Jul 27 '16

Er der nogen af jer, der oplever, at radioen (FM) har skiftet kanal, når man starter bilen om morgenen. Det er noget, der er kommet i løbet af sommeren, og det er pænt irriterende. Jeg hører typisk P1,P3 eller P4, men stort set hver morgen starter den på en anden kanal.

Secondtoflying
Secondtoflying Jul 27 '16
JA!!
Og den kanal jeg hører når jeg parkerer er skrattende og dårlig når jeg skal videre - såfremt det ikke er en helt anden kanal bilen har valgt.

:-(
jensk2
jensk2 Jul 27 '16

Ditto! Viser ofte korrekt kanal, men spiller anden kanal. Sporadisk spiller den mestendels FM støj angiveligt fra DRP4

Secondtoflying
Secondtoflying Jul 27 '16
Jeps - samme problem her.
kps
kps Jul 28 '16
+1, temmelig irriterende. Opstået i forbindelse med en opdatering. Vi kan håbe den sidste ikke definerede opdatering med rettelser af småfejl, har denne med.
SlaveII
SlaveII Jul 28 '16

Har samme problem.

Tesla har d.19/7 bekræftet over for mig, at:

'Det er en software fejl vi er bekendt med, det skulle meget gerne løse sig i en af de næste opdateringer'

Så det løser sig nok :-)

Secondtoflying
Secondtoflying Jul 28 '16
Dejligt, så er det bare med at læne sig tilbage og vente.

Tak for info.
Secondtoflying
Secondtoflying Jul 28 '16
P.S. Fik en opdatering i går som bevirker at den skifter kanal meget hurtigere, men skratteriet er der stadigvæk, indtil man skifter kanal og så tilbage igen.
Håber ikke det var den opdatering der var løsningen ;-)
Kiefer
Kiefer Jul 30 '16

Det med skratten og behovet for at skifte kanal frem og tilbage, det har bilerne altid haft. Jeg havde samme problem på min fra marts 2014 og igen på den fra december 2015. 

I vores X er problemet der er ikke, for der bruges kun Spotify med ramasjang sange... 

/Martin