Loading...
dk

Tesla service liste for at følge op på fejl og mangler | Tesla Forum

PKT
PKT Jul 31 '16

Hej alle forum medlemmer

Jeg har lavet en liste med det formål, at få lavet en samlet oversigt over de fejl og mangler, som er på vores biler, sådan at man kan få det lavet på garantien.

Jeg har set at det har været efterspurgt på forummet tidligere.

• Listen skal bruges til at tage med til Tesla for at få dem til at lave disse ting ved næste service.

• Listen er en oversigt over 'os køberes' kendte fejl og mangler.

• Det der ønskes at opnå med listen, er at få ordnet disse kendte fejl på garantien, inden den generelle garanti løber ud efter 80.000 km eller 4 år efter hvad der kommer først.

• Meningen med listen er, at man som Tesla-ejer ser på listen for at se, om man selv har disse fejl, og at man tilføjer de fejl man selv har opdaget, der ikke allerede står på listen.

• Skriv en kort overskrift på problemet ude i 'Overskriftskolonnen' og beskriv problemet detaljeret i kolonnen til den 'detaljerede beskrivelse' samt angiv leveringstidspunkt og bilmodel.

Link til listen:

https://drive.google.com/open?id=1VCj1C23lM3Vn6zOUFvOwCDnCvd01skrxECHnhP73hB0

Jeg håber I vil være med til at få samling på de forskellige fejl og mangler på bilerne.

Jeg har ligeledes at håb om at ’Teslaforum.dk’ kunne lave et link til listen fra forummets forside for at hjælpe alle os Tesla entusiaster.

Forslag til forbedringer er selvfølgelig meget velkomne.

Mvh
Peter 

PKT
PKT Aug 22 '16

@Nostromo. Det synes jeg vi skal. :) 

PKT
PKT Aug 22 '16

Hej forum medlemmer

Jeg synes vi skal gøre et forsøg igen med at få samling på kendte fejl og mangler på vores biler.

Jeg oplever selv til service med bilen at det er disse kendte fejl og mangler som Tesla tager seriøst og gør noget ved - derfor er det væsentlig at vi ved hvilket ting der er generelle problemer.

Link til service listen:

https://drive.google.com/open?id=1VCj1C23lM3Vn6zOUFvOwCDnCvd01skrxECHnhP73hB0

Derudover har jeg tilføjet en ny sektion i bunden af Google sheets-dokumentet, hvor man kan skrive forskellige reparationer, man har fået udført, ind i. (Ark "Udførte reparationer")

- Dette bliver mere og mere interessant, eftersom flere værksteder rundt om i landet også gerne vil lave reparationer og service på Teslas biler.

Jeg håber vi kan få listen på forsiden af Tesla Forum således at den ikke forsvinder ud når der kommer nye indlæg her på forum.

Forslag til forbedringer er velkomne, sådan vi kan finde den bedste måde at få samling på disse kendte fejl og mangler.

Som Tesla entusiast er min mening med listen derfor:
At hjælpe Tesla Motors ved at gøre dem opmærksomme på problemerne, således at Teslas produkt kan blive bedre og at eksisterende såvel som nye kunder også får en bedre oplevelse fremover.  :)

Mvh

Peter

Forummets indlæg er redigeret af PKT Aug 22 '16
Tesloid
Tesloid Sep 26 '16
Bump. Særligt til Kiefer og andre X ejere :)
TRS
TRS Sep 29 '16
Bolt ved bagkofanger der skulle ruste..... Er der noge der kan vise/beskrive hvor den/de bolte sidder.
Tesloid
Tesloid Sep 30 '16
Tror det er en clips og ikke en bolt. Men den sidder inde under bagkofangeren. Rusten løber ud på chrome dimsen nederst. Ca. midt på. Det skulle være løst på nyere biler. Min fra dec 14 var ramt.