Hej alle forum medlemmer
Jeg har lavet en liste med det formål, at få lavet en samlet oversigt over de fejl og mangler, som er på vores biler, sådan at man kan få det lavet på garantien.
Jeg har set at det har været efterspurgt på forummet tidligere.
- Listen skal bruges til at tage med til Tesla for at få dem til at lave disse ting ved næste service.
- Listen er en oversigt over 'os køberes' kendte fejl og mangler.
- Det der ønskes at opnå med listen, er at få ordnet disse kendte fejl på garantien, inden den generelle garanti løber ud efter 80.000 km eller 4 år efter hvad der kommer først.
- Meningen med listen er, at man som Tesla-ejer ser på listen for at se, om man selv har disse fejl, og at man tilføjer de fejl man selv har opdaget, der ikke allerede står på listen.
- Skriv en kort overskrift på problemet ude i 'Overskriftskolonnen' og beskriv problemet detaljeret i kolonnen til den 'detaljerede beskrivelse' samt angiv leveringstidspunkt og bilmodel.
Link til listen:
https://drive.google.com/open?id=1VCj1C23lM3Vn6zOUFvOwCDnCvd01skrxECHnhP73hB0
Jeg håber I vil være med til at få samling på de forskellige fejl og mangler på bilerne.
Jeg har ligeledes at håb om at ’Teslaforum.dk’ kunne lave et link til listen fra forummets forside for at hjælpe alle os Tesla entusiaster.
Forslag til forbedringer er selvfølgelig meget velkomne.
Mvh
Peter