Loading...
dk

Navigation | Tesla Forum

Andmar
Andmar Aug 3 '16
Hej
Jeg kan ikke finde hvor man ændrer navigation mellem korteste eller hurtigste rute. Kan man ikke ændre det? Hvis nej, hvad står den til som standard?
Tak
Anders
clausbulow
clausbulow Aug 3 '16
Teslas navigation mangler rigtig mange standard funktioner, som man er vant til fra f.eks. TomTom. Jeg bruger min iPhones TomTom app med trafik abonnement - den er langt mere præcis end Teslas indbyggede, og har alle de funktioner man skal bruge. Vi må håbe på en markant forbedring af den indbyggede Tesla/Google navigation ved kommende opdateringer.
Hilsen Claus
JAndersen
JAndersen Aug 3 '16
Ja det er sørgeligt, den naiv... Den er sku ikke god...

Clausbulow: ved du hvornår der kommer ny opdate..?
Hilbert
Hilbert Aug 3 '16

Hvad jeg mener er vigtigst er at kunne indsætte viapunkter til den tur man ønsker. I den kommende opdatering vil der efter sigende kun være mulighed for at vælge mellem et par forslag.

Heller ikke hastighedsgrænser bliver oplyst.

P.t er jeg nødt til at bruge mobilens navigation (Sygic) - og det burde ikke være nødvendigt i en Tesla!!

I kan måske hjælpe til ved at lægge jeres ønsker på:

http://teslatap.com/questions/categories/gps-and-maps/

Der skal logges ind.

P85DK
P85DK Aug 3 '16

Tesla burde bruge Waze som google ejer. Det er totalt hul i hovedet at de bruger energi på navigation, de laver jo heller ikke deres egne bremser.

@Hilbert - hastighedsgrænser vises da fint i dit speedometer

Forummets indlæg er redigeret af P85DK Aug 3 '16
Gustavsfar
Gustavsfar Aug 3 '16

Vel kke på biler uden AP...?

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Aug 3 '16
JAndersen
JAndersen Aug 3 '16
Vores viser det, og den er uden AP.
Gustavsfar
Gustavsfar Aug 3 '16

Ja men så kan det være at hilbert bare skal pudse brillerne næste gang han er ude at køre... ;-)

Hilbert
Hilbert Aug 3 '16

Da jeg ikke bruger briller og mit syn nyligt er målt til 100% - er det desværre ikke en mulighed.

Mon ikke JAndersens Tesla er fra EFTER sept. 2014 (med radar) - og derfor kan vise hastighedsgræbegrænsninger?

Forummets indlæg er redigeret af Hilbert Aug 3 '16
Gustavsfar
Gustavsfar Aug 3 '16

Ja mon ikke vi finder forklaringen der.