Loading...
dk

Problemer med selestrammer | Tesla Forum

kammersgaard
kammersgaard Aug 3 '16

Hej alle

Er der nogen der har oplevet problemer med selestrammeren på passagersædet? Min hustru bander og svovler over den næsten hver gang vi kører, når hun skal række om til børnene på bagsædet, så sidder hun nærmest uhjælpelig fastspændt bagefter. Nogen der ved om man kan løsne den lidt, så den ikke er så følsom?

Venlig hilsen Kenneth

JAndersen
JAndersen Aug 3 '16
Vi har samme problem... Vi skal have fat i Tesla.
MandM
MandM Aug 3 '16

Hej,

Det er fordi den tror din kone er en barnestol :-)

Når hun tager selen på skal hun passe på ikke at trække den for meget ud, så lykkes det. Vi har bøvlet meget med det i starten og bandet en hel del. Nu er trikket lært. En anden mulighed er at købe en seleforlænger hos "teslafied.eu".

Marianne

griffel
griffel Aug 4 '16
Jeg har også påpeget det som en fejl hos Tesla, men fik samme forklaring, nemlig at alt skam er som det skal være. Det er for at man kan sætte en barnestol på forsædet og holde sikkerhedsselen spændt helt fast så stolen sidder som den skal under hele turen.
Min kærerste er også ved at gå ud af sit gode skind hver gang hun har lænet sig frem for at finde noget i sin dametaske der står på gulvet foran hende ;-) Måske sådan en seleforlænger var en idé? Den havde jeg ikke tænkt på endnu

/Jakob :-)