Loading...
dk

Spotify fejler | Tesla Forum

Hviidbjerre
Hviidbjerre Aug 3 '16
Jeg oplever for tiden at min Spotify taber/skærer de sidste 30 sekunder af samtlige numre der afspilles (ca. 30 sek).
Det gælder både for afspilningslister på min egen konto, default teslakontoen og for enkeltstående numre der søges frem.
Jeg har genstartet (scroll-hjulene) og lavet ud samt indlogninger uden forbedring. Det virker heller ikke som om der omhandler net forbindelsen idet det altid drejer sig om de sidste 30 sekunder.

Nogen der kender problemet?

2) Jeg oplever også at min Spotify (nu og da) pludselig fryser midt i afspildning, så det lyder som en gammel pladespiller der er gået i hak. Det eneste der hjælper er genstart af systemet.

Nogen der kender til dette?
Michael84
Michael84 Aug 4 '16

Ja, den kender jeg alt for godt. I mit tilfælde er det altid 25 sek fra slutningen af numrene at den stopper. Og pladeafspilleren der er gået i hak kan kun redes af en reboot af den store skærm. Efter mange mindre opdateringer hvir der ikke er ændret på dette har jeg ringet ind til Tesla (holland servicetelefon) og det er kendt problem som rammer lidt tilfældige VIN-numre. Det skulle blive løst med den nye afspiller i version 8.0.

ElPeter
ElPeter Aug 4 '16

Ja kender det også - det er ikke på alle numre det sker, men men det sker ofte.

Det lyder godt hvis der kommer en ny afspiller, det er ikke særligt befordrende for trafiksikkerheden at man skal sidde og forholde sig til alle mulige småfejl hele tiden.

SpaceX
SpaceX Aug 4 '16

Jeg har også begge problemer.

MarWay
MarWay Dec 6 '16

Er der nogen der har oplevet at denne fejl er udbedret med 8.0? Når jeg afspiller en sang på "repeat 1" cutter den hver anden afspilning når der resterer 29 sekunder. Min seneste lånetesla gjorde nøjagtig det samme. Generelt oplever jeg en del loading errors og sange der genstarter.. Har nogen fået udbedret spotify problemer med succes?

PeterE
PeterE Dec 6 '16

Jeg har ingen problemer med Spotify, MEN jeg har også et premium abonnement - ved ikke om der er en forskel. Det er der måske.

Klaus_
Klaus_ Dec 6 '16

* At musikken går i hak og lyder som en pladeafspiller, har jeg prøvet et par gange, men ikke med version 8, det er vel et års tid siden det skete sidst. Genstartede den store skærm (mens jeg kørte), for at få det til at holde op. 

* Kan ikke mindes jeg nogensinde har oplevet den cutter sangene af for tidligt. Bruger den indbyggede Spotify-konto (som jo også er Premium).

* Har med v8 oplevet "loading error" et par gange, er i tvivl om det er kommet med den seneste opdatering til v8 eller om det har været der siden første gang vi fik v8 herhjemme. 

MarWay
MarWay Dec 6 '16

Jeg bruger også den indbyggede Tesla-konto. Det er blot bemærkelsesværdigt at begge de teslaer jeg har afprøvet "repeat 1" afspilningen med cuttede hver anden gang ved -0.29 sek. Jeg havde det på listen over fejl ved sidste besøg hos Tesla, uden det blev fixet -  og vil have det på min liste ved næste besøg ved Tesla for at få udbedret fejl i næste uge..

Forummets indlæg er redigeret af MarWay Dec 6 '16
Metguy2000
Metguy2000 Dec 6 '16
Har premium abb. og har tillige alle nævnte problemer jævnligt, pre 8.0 og efterfølgende. Faktisk har Spotify aldrig været problemfri. Lige nu er -0.29 s problemet dominerende. Tidligere var det hakket der krævede reboot. Loading error er nok det sjældneste problem.
MarWay
MarWay Dec 6 '16

Ja, spotify har aldrig virket optimalt for mig. Jeg har dog tænkt mig at adressere dette problem for Tesla endnu en gang, det må løses.