Loading...
dk

Tilmelding til Tesla Træf 4. september | Tesla Forum

JesperH
JesperH Aug 10 '16

Sidste år var vi cirka 30 Tesla entusiaster, som mødtes til Tesla Træf på Den Gamle Avlsgård i Ribe. Her fra siden er der desværre kun tre der har tilmeldt sig arrangementet i år, som foregår den 4. september. Fra Facebooksiden er der yderligere 12 tilmeldte. Så p.t. er der 15 tilmeldte til arrangementet. Men vi mangler cirka 15-20 yderligere tilmeldinger, hvis det skal give mening. Så hvis du har lyst til at deltage, så lad mig høre fra dig. Du kan tilmelde dig på arrangementet her på siden eller sende en personlig mail til mig: holm@kirk-holm.dk

Håber vi ses. Hilsen Jesper

Gustavsfar
Gustavsfar Aug 10 '16

Sidste år var et superhyggeligt arrangement som jeg varmt kan anbefale at man støtter op om. 

Korsnab
Korsnab Aug 12 '16
Havde set det for sent - 1. Juni er længst passeret!
DeaconWP
DeaconWP Aug 12 '16
Jo. Men de er jo åbent for tilmelding endnu. Det skrver Jesper jo i denne tråd???
Så vi kan stadig komme med.
Fyr en tilmeldng af.
JesperH
JesperH Aug 12 '16

Hej Gustavsfar og DeaconWP – fint med støtten. Der er stadig åbent for tilmelding, så kom frisk. De bedste hilsner. Jesper.

JesperH
JesperH Aug 24 '16

Hej Alle. Vi er ved at være oppe på et fornuftigt antal tilmeldte til Tesla Træf i Ribe søndag den 4. september 2016 klokken 10.00. Der er dog stadig plads, så hvis du har lyst til at deltage i et hyggeligt Tesla arrangement, så tilmeld dig her på siden eller send mig en personlig mail på: holm@kirk-holm.dk      Ser frem til at høre fra dig. De bedste hilsner. Jesper

DeaconWP
DeaconWP Aug 24 '16

Så kommer jeg da også Jesper.

Jeg tilmelder mig lige på din mail.

Og så kan jeg da foreslå fælleskørsel i min X, hvis der er nogen der vil med fra Midtjylland. Regner med at køre fra Viborg området kl 0730, ca.

Brian1
Brian1 Aug 25 '16

Hej!
Jeg skal til fødselsdag i Ølgod den dag, så jeg håber at kigge forbi i min X med et par af mine nevøer..
Brian1