Nyt concept i Norge Drive ind supercharger åbnes med 20 ladere, størst i Europa
Flot SuC de har fået i Nebbenes.
Det er samme (uoverskuelige) koncept som den i Århus. Beregnet til Model X med trailer.
Men kommer man med trailer, så blokeres den stander bagved, korrekt ?
Med 20 standere bliver problemet alligevel nok begrænset.
Imponerende areal anvendt til opladning af ét fabrikat elbil :-) (øvrige elbiler kan lade i baggrunden).
Er det ikke lidt langt at køre for at komme af med haveaffaldet ;-)
Hvis der skulle være halvfyldt kan man vel spænde traileren af - man holder der jo trods alt omkring 30min - ikke bare en hurtig 3-4min optankning af benzin
Men der er folk der ikke kan finde ud af dette "layout" i Århus. Sidst jeg var der var der en der havde parkeret forkert på den ene side (og var gået), så da der kom en taxi ind der skulle køre lægevagt og skulle have ladet fik jeg ham smidt ind i mellem mig og den anden der hold på min side. Vi kunne lige og lige holde 3 biler på en side, men der var ikke mange mm. mellem kofangerne
KimT: Jo det kan man måske godt sige, Vi kom til Randers med 4% tilbage på batteriet og kørte igen med 11% på batteriet, jeg tror faktisk dårligt nok vi holdt der i 5-6 minutter. Skulle bare have nok på til at kunne komme helt hjem da vi havde forregnet os en lille smule da vi var kørt fra svigerforældrene.
Hookmaker: Her tror jeg nok du kender mig nok til at vide vi selvfølgelig ikke gør sådan i normal myldretid. For en 14 dages tid siden havde vi traileren med i Åbenrå, og når man parkerer den lige over for SuC standerne, ja så går det ned af bakke. Så eneste mulighed vi havde som stopklods var en ramme colaer. Lad mig sige det sådan, det vakte mere opsigt end de teslaer der holdt og ladede :-)
I Åbenbrå er der faktisk en enkelt stander med forlæns indkørsel, men den var selvfølgelig optaget af en flok pensionister på tur...
Forøvrigt var turen 65km den ene vej med 253 wh/km og den anden vej med 335 wh/km med tom trailer. De ca. 80-100 wh/km var det vi manglede for at kunne køre helt hjem.
/Martin
/Martin