Loading...
dk

Føler mig lidt som Pinocchio | Tesla Forum

Genild
Genild Sep 27 '16

Om ikke andet så er snuden i hvert fald nogenlunde i samme længde, som når den lille træmand får fortalt mere end sagen kan holde.

Sagen er, at jeg i går fik meddelese om at der var ny software klar til R2-D2, og jeg kunne næsten ikke være i mig selv for bar spænding. Kom den nye release 8 til mig som en af de første??

Oppe i mit hoved havde jeg allerede forberedt en længere afhandling her på forum, om at alting jo slet ikke var så slemt alligevel, og når man tilhører en af de garvede Teslakørere, kan man jo kun forvente at blive skubbet op foran i køen (man skal jo aldrig lade en god chance for at hovere gå fra sig).

R2-D2 blev connected med grid'et straks efter hjemkomsten til parcellen (ingen dumme fodfejl på den konto), og jeg lå spændt med poterne over dynen hele natten. Wauwww!!

Om det skyldes den manglende søvn skal jeg lade være usagt, men faktum er at jeg jo ikke lige kom op til tiden (tyngekraften er underligt nok særligt kraftig her på adressen om morgenen - sikkert noget med månens position), så den daglige morgenrutine efterlod ikke megen plads til nærmere studier af den nye software.

Ud til R2-D2 og nu skulle det efterhånden gå lidt stærkt hvis ikke man skulle komme "daskende op ad formiddagen" på jobbet, så "What's New" under release notes, blev der ikke rigtig tid til at studere.

Tid er der derimod meget mere til rådighed af, når turen går hjemad efter arbejde, så nu skulle brillerne længere ned på snuden, så man virkelig kunne nærstudere de nye spændende ting :-)

"What's new": Øhhhhh - nærmest en tom rude!!!!!

Men da jeg fik snuden helt hen til/på skærmen kunne jeg læse følgende: "Minor fixes"

Ak og ve' alle mine planer om hånlig overbærenhed overfor pøblen væltede som et korthus på vestkysten. Jeg havde IKKE fået release 8, men i stedet bare endnu en rettelse til version 7.1

Både R2-D2 og jeg er enige om at det er hårdt at være os, og vi føler os lidt sparket tilbage til start.

De bedste hilsner fra den smukke ø i midten 

Kiefer
Kiefer Sep 27 '16

Men til gengæld, hvis du finder ud af hvornår denne rettelse først belv sendt ud, så har du måske en indikation på hvor mange uger der vil gå inden du får version 8 ;-)

/Martin

Genild
Genild Sep 27 '16
Huhhh Martin, det tør jeg slet ikke tænke på, for så repræsenterer R2-D2 og jeg vist de berømte rosiner.

Vort håb er nok at de shuffler lidt rundt med rækkefølgen.

Genild Jr.
MOS
MOS Sep 27 '16

Jeg vælger at tro på, at de har en særlig algoritme, der sørger for, at alle Tesla-ejere over tid i gennemsnit bliver ligestillet. Dvs. hvis man har repræsenteret den indtørrede vindrue et vist sted på en pølse, så vil man naturligvis blive tilsvarende kompenseret ved at blive flyttet op foran i køen ved næste update. Intet mindre kan vel gøre det! Ønsketænkning... tja... :-D

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Sep 27 '16

Se det er da for cool! TESLA sætter endnu engang standarden for fremtidens bilindustri :-)