Loading...
dk

Fejl i airbag | Tesla Forum

Kmj
Kmj Sep 28 '16

Min tesla melder fejl i airbag-systemet. Er det noget tesla bare skal ordne under garantien? og vil i anbefale jeg får det lavet ved tesla eller bruge autoskadestuen?

Bonus info:

Min tesla er ca 10 mdr og har kørt ca 27.000 

Jeg fik lavet 20.000 service ved autoskadestuen.

Gronhund
Gronhund Sep 28 '16

Jeg kan da ikke forestille mig andet, end at det bare er noget Tesla vil lave på garantien.

Forummets indlæg er redigeret af Gronhund Sep 28 '16
KimT
KimT Sep 28 '16

Ring til dem - de kan fejlsøge remote.

ODE90D
ODE90D Sep 28 '16

Er det permanent de lyser? Jeg spørger fordi de også lyser kortvarigt når dele af systemet genstarter, hvilket jeg har oplevet ske uden at skærmene nødvendigvis går ud.

Kmj
Kmj Sep 28 '16

Ja den lyser hele tiden..

 

TT_Tesla
TT_Tesla Sep 28 '16

Jeg har haft samme problem, men da det var på vej på ferie i udlandet fik jeg ikke ringet i tide (jf. Tesla helst med de samme, men max. inden for et par dage) til at de kunne gå loggen igennem.

Tip: Noter tidspunket for fejlen, da det altid letter en søgning igennem en (system)log.

Har siden ikke haft fejlen.

Vh Tim

P85DK
P85DK Sep 29 '16

Du kører for langsomt, så den har slået den fra - med 154 wh/km så er der ikke behov airbag

SilverBullet
SilverBullet Sep 29 '16
Har haft samme fejl og fik skiftet airbag modulet.
Jabba
Jabba Sep 29 '16

:D

 

Citat fra P85DK

Du kører for langsomt, så den har slået den fra - med 154 wh/km så er der ikke behov airbag

Niels
Niels Oct 27 '16
lidt gamel tråd men....den er vel ikke manuelt slået fra...?
symbolet betyder ikke nødvendigvis fejl, blot at airbag i passagersiden er disabled (forbyggelse af skade hvis der bruges autostol på føresædet)