Loading...
dk

Langsom opvågen og radio kan ikke huske | Tesla Forum

koden
koden Oct 4 '16

Småting men irreterende.

Bilen tager nogen gange lang tid om at vågne og andre gange ikke.

Altid om morgenen efter mange timers stilstand.

Men også ind imellem ulogisk som...

F.eks.kommer hjem og parkerer.

1 time efter kører jeg igen.

Den vågner med det samme.

Inde og handle 10 min og kommer ud til laaaangsom opvågning.

Når den har været i den "dvale" så kan den ikke huske hvilket radio program den var på sidst.

Andre der har prøvet det samme?

Secondtoflying
Secondtoflying Oct 4 '16
Jeps.

Radioen fungerede fint indtil forrige opdatering - nu er den tilbage til "skratten og kan kun huske programmet af og til"!
HJJ
HJJ Oct 5 '16

Selv om jeg har hørt på 97,5, starter min på 92,0.

I går hoppede den tilbage på 92,0, selv om jeg flyttede den til 97,5.

Har fået tid først i November til et par andre smårettelser.

PeterE
PeterE Oct 5 '16

Det er et par irriterende småting, og jeg håber at de er rettet i ver 8...jeg tror ikke at de kan udbedres i forbindelse med service. Det ligner meget softwarefejl.

Stump69
Stump69 Oct 6 '16

Opvågningstiden har for mit vedkommende været meget langsom de sidste par måneder. Med hensyn til radioen, så er det noget der har stået på gennem snart et år. Den har slet ingen hukommelse. Jeg har sågar observeret, at den måske nok har spillet den korrekte station når jeg kom tilbage til bilen, men at den så har ændret navn fra f. eks. Nova til DR P4. Tesla siger at det er software, så forvent ikke det kan fikses ved service. Det skal komme i en opdatering. (Er ihvertfald den besked jeg får).

P85DK
P85DK Oct 6 '16

Har I alle en 85D? Jeg har en låne 85D i øjeblikket og hver gang jeg kommer ud, så er der sort skærm og så kommer t'et.

I min P85D'er har jeg aldrig oplevet det

Stump69
Stump69 Oct 6 '16

85D, jep. Oplever også det du beskriver, men det er langt fra altid den gør det. der er ikke rigtig nogen rød tråd i det den gør.

HJJ
HJJ Oct 6 '16
70D. Og nu også siden med grafer for consumption i frys. Den er på 0 hen til ca. 25 km. Har prøvet at nulstille?