Loading...
dk

Så kom der endnu en Tesla til Sjælland | Tesla Forum

Bjarni
Bjarni Jul 19 '14

@brian: Takker på vegne af min bil for rosen ;-) Som du siger kommer det meget an på hvilken film, kvalitet og firma man bruger. Min har fået kvalitets 3M film på sig med 5 års garanti. Det kostede mig 20.000 kroner i alt (inkl. moms), men jeg vil tro man godt kan få det gjort billigere andre steder. Jeg havde bare lidt travlt fordi jeg skulle på ferie så jeg fik ikke undersøgt så mange steder.

Jeg fik det gjort i Odense hos http://www.adinmotion.dk . Jeg synes de har gjort et udmærket job med meget få fejl. De lovede egentlig at rette eventuelle fejl jeg måtte opdage men de har været så små at jeg ikke har gidet bruge tiden på det.

De er meget flinke og jeg er tilfreds med resultatet. Men jeg kendte dem hverken på forhånd eller ved specielt meget om det ellers. Så jeg kan godt anbefale dem dog uden at vide ret meget om hvad andre kan tilbyde. Jeg læste mig dog frem til at man skal passe meget på med de helt billige steder fordi de ofte bruger noget billigt film der ikke kommer til at se pænt ud. Så det handler vel grundlæggende om at få noget kvalitetsfilm på og nogle mennesker der har lang erfaring i at gøre det pænt.

brianmassesson
brianmassesson Jul 19 '14
@bjarni mange tak for info. Det er en meget ok pris synes jeg. Der er jo tusind meninger om det at få film på. Har læst flere steder at hvis montøren ikke har styr på sin kniv kan der være flere ridser/mærker/skader. Det ville jo være lidt surt. Hvor lang tid skal de have bilen for montering?
Bjarni
Bjarni Jul 19 '14

Ja jeg læste også det med kniven. Jeg spurgte specifikt ind til det og de sagde at det havde de styr på. Men man ved det jo først den dag man tager filmen af. Risikoen er så at man skal lave eventuelle ridser de har lavet, omlakere helt eller sætte ny film på. Jeg har dog valgt at løbe den risiko da jeg personligt synes det ser fedt ud. Men det er jo smag og behag :-)

Jeg mener de havde bilen i to dage.

TeslaP85D
TeslaP85D Oct 15 '14

Er der nogen der kender til spraywrap? Det lyder rigtig godt, men jeg kender ikke nogen der har brugt det.

Sider: « 1 2