Loading...
dk

2.42.40 - forbedring af musik via USB | Tesla Forum

KimT
KimT Nov 2 '16

Så fik jeg lige smidt 2.42.40 på - det tog 20min. Jeg kan se bilen har downloaded knap 76Mb da konen er kommet hjem med bilen efter nattevagt.

Der står lidt om opdateringen her (og ellers er der til en afveksling også release notes....): https://electrek.co/...ssues-ahead-of-v8-1/

PeterE
PeterE Nov 2 '16

Jeg har meget, meget svært ved at finde ændringer - men ok, jeg er også meget godt tilfreds med 8.0 

3450rbt
3450rbt Nov 2 '16
Jeg synes skærmen reagerer hurtigere efter opdateringen idag. Kun en fornemmelse, jeg har ikke taget tid.
Lyngedrengen
Lyngedrengen Nov 2 '16
Jeg kan i hvert fald se, at navne på radiostationer nu er byttet rundt med sendebetegnelse, sådan at DAB, FM etc står med lille font og stationsnavn med en større font :-)
Forummets indlæg er redigeret af Lyngedrengen Nov 2 '16
Ledsager
Ledsager Nov 3 '16

Og rattets fjernbetjening virker i Spotify!

Tesloid
Tesloid Nov 4 '16
Telefonens spotify app viser også hvad der spiller i bilen (og android wear uret endda), så man kan vælge musik fra bagsædet. Kræver nok samme account på tlf og bil. Det er ikke fejlfrit/perfekt, men absokut brugbart. (Jeg ved ikke om dette er nyt, da jeg først har fået spotify på tlf for nyligt)
MKRCPH
MKRCPH Nov 15 '16

Hej alle, husk når man har fået en opdatering skal man igen ind og slå til at bilen gerne må sende data til Tesla, også selvom man har gjort det da man fik v. 8.0 I sin tid (min havde I hvert fald slået det fra igen....lidt irriterende)...

koden
koden Nov 16 '16

sende data til Tesla..hmmm.. det har jeg aldrig gjort. Ved ikke hvor :-)

MKRCPH
MKRCPH Nov 17 '16
Citat fra koden

sende data til Tesla..hmmm.. det har jeg aldrig gjort. Ved ikke hvor :-)

Settings --> safety & security --> data sharing "ON"
MKRCPH
MKRCPH Nov 25 '16

Min skifter data sharing tilbage til OFF hele tiden (ved hver gang bilen er slukket) - hvorfor har Tesla gjort det? Så får de jo ikke nogle data de kan forbedre AP med?

Gronhund
Gronhund Nov 29 '16

@MKRCPH: Min sætter den også OFF? Så er mit gæt, at det nok ikke er den funktion der gør, at Tesla kan få AP data ;-) Om vi overhovedet kan slå Teslas AP dataindsamling slået fra, er et andet spørgsmål (kan Tesla finde en stjålen Tesla, hvis tyven ikke har gjort mere end at stjæle bilen, og slå "Mobile access" fra, kan de også altid få AP data).

MKRCPH
MKRCPH Nov 30 '16

@Gronhund måske ja, men når du læser den beskrivelse den kommer op med når du har trykket den over på ON igen maker det ikke rigtig sense. Men håber du har ret...

Ledsager
Ledsager Dec 16 '16
Har lige downloaded 42.48 efter at have været til service. Er der nogen der ved hvad den bringer af nyt. Umiddelbart er release notes de samme som 8.0.
Shh
Shh Dec 19 '16
I forlængelse af seneste opdatering synes jeg ret ofte at den "taber" forbindelsen til internettet så man ikke kan Spotify osv... reboot af skærm hjælper ikke..... er der andre som oplever dette...? Jeg kører de samme steder som jeg plejer så det har umiddelbart ikke noget med ændret adfærd at gøre....