Tja. Alle de gange der er et 10 tal, så vækker det alarmklokker hos mig.
Hvis bilen kobles til 16 amperes forsyning, og den viser den trækker 3 gange 10 ampere, så er det jo det samme som 2 gange 16 ampere. Rundt regnet.
Så der kan jo være en fejl et eller andet sted der gør, at din bil ladede på kun 2 faser på det tidspunkt.
Sikring på stedet. Kablet. Bilens lader. Der er flere muligheder, så det må du kunne udelukke ved at afprøve dit setup et andet sted. Og ser om der er forskel der.
Vi brugte laderen sidste gang for lidt over et år siden ved Citti. Og der kunne den uden problemer give 11KW.
Så enten har de sat den ned, eller også har de en fase der mangler.
/Martin
Kiefer var det den udenfor du brugte.
Det jeg tænkte på var, om nogen ved, hvorvidt, der er en lader inde i Phuset.
Metguy2000: Vi ville også have ladet (testet) ved Citti park lørdag middag, men der stod nogle gutter og manglede et type 2 kabel til at oplade deres Tesla (der holdte nede i byen ved en anden stander, uden kabel, med 16km tilbage), så de lånte mit type 2 kabel. Imens kabel-overdragelsen fandt sted, kom der en sort Tesla, det var nok den du så køre en times tid efter, så der har været god interesse for type 2 standeren den dag.
Udenfor er der vist en lignende stander, så formentlig 2 stik i den også.
Jeg fandt dog aldrig informationen inde i Citti Park centeret, hvor man køber et ladekort. Hvor gemmer de den henne?