Loading...
dk

Øko-kørsel | Tesla Forum

MOS
MOS Nov 28 '16

Efter opfordring fra flere forummedlemmer, starter jeg hermed en ny tråd op, der handler om øko-kørsel. Det er tanken, at der her udveksles tips, erfaringer og spørgsmål om, hvordan man i en Tesla kommer fra A til B med mindst muligt elforbrug. Det kan f.eks. handle både om bilen, dens udstyr, dæk, betjening af bilen, opladning, forvarmning og sidst men ikke mindst kørestil.

Der er også nogle, der har foreslået at mødes til uformelle søndagsture for at udveksle Tesla tips IRL. Det kunne være en idé til et nyt arrangement. At mødes, lidt snak, sparke dæk og så ud at køre nogle småture med hinanden i hinandens biler, hvor man får lejlighed til at prøve en anden bil, man kan vise hinanden tips og kommentere på øko-kørestil m.m., prøve forskellige ting af, sammenligne med hinanden osv.

En udfordring kunne måske være, at vi kommer fra mange ender af landet, så spørgsmålet er, om folk er interesserede i at hive en dag ud kalenderen og køre flere hundrede km evt. hen over en betalingsbro osv.? Jeg bor lige uden for Odense og kan evt. lægge hus til, hvis der er interesse.

Forummets indlæg er redigeret af MOS Nov 28 '16
TorbenS
TorbenS Nov 28 '16

Jeg kommer gerne

Hilbert
Hilbert Nov 28 '16

ditto (minus sparke dæk ;))

Forummets indlæg er redigeret af Hilbert Nov 28 '16
krabbe
krabbe Nov 28 '16
Lyder interessant med noget lærdom i max range, kan det passe ind, deltager jeg gerne :)