Loading...
dk

Opdateret SuC planlægning for 2017 | Tesla Forum

jensk2
jensk2 Dec 19 '16

@mbk

Interessant, Tesla's forside oplyser ingen Inventory Model S, men fint de brugte Model S, men linkene i http://www.teslaforum.dk/forum/topic/4715  virker fint - så halvt en hemmelighed? Så kan det vel blive lidt svært at få dem solgt i år:-) (Alle bilerne har km stand på 50, men kun Model X en oplyser: 'Located in Graz'. Nå, jeg har jo allerede én!

Forummets indlæg er redigeret af jensk2 Dec 19 '16
mbk
mbk Dec 19 '16
Citat fra jensk2

@mbk

Interessant, Tesla's forside oplyser ingen Inventory Model S, men fint de brugte Model S, men linkene i http://www.teslaforum.dk/forum/topic/4715  virker fint - så halvt en hemmelighed? Så kan det vel blive lidt svært at få dem solgt i år:-) (Alle bilerne har km stand på 50, men kun Model X en oplyser: 'Located in Graz'. Nå, jeg har jo allerede én!

Det er jo nemt at overtolke, men jeg tror det er biler der er på vej til DK, men det er endnu ikke besluttet om de ender i København eller Århus. Men afaik, kan du ikke komme til dem fra hjemmesiden, så det er ev-cpo der kan nogle tricks. 

Niels
Niels Dec 20 '16
prikken ligner ikke nord sjælland, måske nærmere holbæk...personligt syntes jeg også der mere mangler en i nordsj. da man så bedre kan planlægge turen op over sverige via helsingør og retur igen.
PeterE
PeterE Dec 20 '16
Citat fra Niels prikken ligner ikke nord sjælland, måske nærmere holbæk...personligt syntes jeg også der mere mangler en i nordsj. da man så bedre kan planlægge turen op over sverige via helsingør og retur igen.

Du har ret Niels, det ville være rart - specielt for andre nordiske turister, ikke for os som bare bo her. Vi oplader jo derhjemme. Der kommer aldrig en SuC i NSJ :) 

koden
koden Dec 20 '16
Citat fra DavidS90D

Så er der kommet nyt årstal "2017" på Tesla´s hjemmeside for opladning.

I Danmark er der angivet mindst 2 nye placeringer ift. tidligere "2016" plan!

1 stk på Nordsjælland

1 stk i Nordjylland

-------------------------
har du et link...kan åbenbart kun finde de eksisterende nu..
mbk
mbk Dec 20 '16
Citat fra koden

har du et link...kan åbenbart kun finde de eksisterende nu..

Vi guestimere ud fra prikkerne på kortet, afaik er der ikke en liste endnu. 

Kmj
Kmj Dec 22 '16

Fedt  :-) 

Jeg var ellers af den overbevisning at den i Esbjerg som tidligere var på et "kommende kort" og senere blev pillet af, var droppet og ikke ville blive til noget. Samtidig var jeg mere og mere ved at mistede troen på at den i Herning blev til noget.

Så nu er det godt at de at Herning er på 2017 kortet og Esbjerg er tilbage på, samtidig er der en i Aalborg og en mere på Sjælland :-) 

Spørgsmålet er om man tør tro på de 4 kommer i 2017?

Niels
Niels Dec 23 '16
der mangler helt klart en i midt/vest jylland.
jeg var sidste år i hvidesande (mange turister/nordmænd i området) og afstanden fra middelfart gjorde at det var muligt at komme frem/tilbage, men desværre var der ikke nok juice på dyret til at man også kunne køre rundt i området - og da jeg overnattede i et gl. sommerhus som ikke havde jord kunne jeg ikke oplade der.

jeg ved at der var nogle steder der ude hvor man muligvis kunne lade, men min tolmodighed er kun til hjemmeladning om natten eller SC om dagen.
en SC i området ville derfor have været very nice.
jramskov
jramskov Dec 25 '16

Det ser ud til at Tesla Super Charger V3 er på vej: https://electrek.co/...powerpack-elon-musk/

It looks like Musk is teasing a power output greater than “a mere 350 kW”.

Sider: « 1 2