Loading...
dk

HJÆLP - P 85 kWh Performance eller 85 kWh? - hvad skal man vælge.... | Tesla Forum

priess
priess Aug 30 '14

Hej Lasse, tror vi har bestilt med næsten samme specs, på nær farven på læderet:

• 85 kWh Performance Model S
  • Lakering med sort standardlak
  • Panoramisk glastag
  • 19" hjul 
  • Sorte Performance lædersæder
  • Pianosort decor
  • Kulfiberspoiler
  • Tesla røde bremskalibre
  • Hvid Alcantara-headliner 
  • Tech-pakke
  • Smart luftaffjedring
  • Parkeringssensorer
  • Tågelygter
  • Ultra hi-fi lyd
  • Hattehylde

Jeg synes derfor at det er et rigtigt godt valg - eneste usikkerhed jeg har haft er 21", som jeg synes er dyre men ret flotte til bilen. Skal man sige noget, er det måske at alle TMS ligner hinanden ude på vejene, med standard 21" / 19". Derfor har jeg sparet lidt på fælgene, og når der så skal skiftes til vinterhjul, kommer vinterdækkene på 19" fælgene. Til foråret køber jeg så nye 20" sommerfælge, som får bilen til at skille sig lidt ud. Overvejede 22", men det ser lidt for "overdrevet" ud efter min smag ;-)

Jeg burde få min i starten af oktober - kan ikke vente!

Forummets indlæg er redigeret af priess Aug 30 '14
Nommensen
Nommensen Aug 30 '14
Jeg har bestilt en P85 som i sidste weekend skiftede leveringstermin fra slutningen af oktober til november. Igår skiftede min så til "er i produktionskøen". Jeg bestilte min ultimo juni. Uanset om det er oktober eller november så er tiden rigtig lang i øjeblikket
Kristian70k
Kristian70k Aug 30 '14

bestilte i august, og fik også samme melding at den nu er i produktions køen.. men december levering.. 

lhåber på en mild vinter :)

P85 uden luft :) 

MichaelL
MichaelL Sep 2 '14

Så kom jeg endelig ind på dette forum.

Jeg valgte også en P85 på 19" efter prøveturen, den var simpelthen så god at køre i at jeg ikke var i tvivl. Bestilte i starten af juni og står nu til levering i slutningen af oktober. Men lidt foruroligende at leveringstiden flyttes hele tiden, da jeg startede med levering i slutningen af august.

Men kan vente og beriger Aalborg med endnu en Tesla :-)

Lasse
Lasse Sep 2 '14

Hej Michaell,

Tillykke med din nye Tesla P85 med 19” – tror vi har bestilt med næsten samme specs, på nær farven på læderet :-)

Jeg bestilte i starten af august, så mon ikke jeg får min ca. en mdr. efter dig (står til levering sidst november) – kommer selv fra Aalborg, så giv mig en mail når din er leveret. Vil meget gerne komme og se den. Lasse

priess
priess Sep 2 '14

@MichaelL: Jeg under mig lidt over din sene levering. Jeg bestilte også i starten af juni, og min er på vej til DK. Skulle komme slut september eller start oktober. Min levering blev også rykket. Men lad os krydse fingre for at der ikke er yderligere forsinkelser :-)

MichaelL
MichaelL Sep 3 '14

@Lasse, tak lad os se om den kommer før din. Du er velkommen til at komme og se den hvis du ikke kan vente til din egen ankommer :-)

@priess, Jeg undrer mig også at leveringen flyttes og flyttes. Jeg godkendte min ordre den 11/6-2014 og fik en mail fra Anna den 13/6.2014, hvor hun faktisk skrev at den blev leveret omkring oktober måned. Men på My Tesla stod der sidst i august og jeg var glad, blev hurtigt flyttet til september og her sidst flyttet til slutningen af oktober. Mine fingre er krydset!

Måske en uheldig konfiguration:

• 85 kWh Performance Model S, Lakering med sort standardlak, 19" hjul, Sæder i sort læder, Pianosort decor, Kulfiberspoiler, Tesla røde bremskalibre, Hvid Alcantara-headliner , Tech-pakke, Parkeringssensorer, Sikkerhedspakke, Hattehylde.

Status nu: Din Model S befinder sig nu i produktionskøen på vores fabrik i Fremont, Californien.

muller
muller Sep 3 '14

Det lyder som om I generelt har valgt den helt rigtige konfiguration :-) Tillykke med bestilling! Og ja, ventetiden er lang og uudholdelig, men dog kortere end i de gode gamle dage :-)

Sider: « 1 2