Af uransagelige årsager begyndte mit at virke i går igen.. uden at have gjort noget aktivt.. Men man er da ikke helt rolig i forhold til uregelmæssighederne i det hele.... Så Lennart du må endelige give lyd når du hører hvad det er. Jeg har på fornemmelsen at det bare er et spørgsmål om tid før man er tilbage ved den "gamle" funktion af tingene...
Held og lykke med besøget...
jeg har soltag.
Men jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige...
Er bange for at det er noget der går i stykker en dag.
Synes ikke kvalitet er som jeg er vant til.
firehjulstræk er ABSOLUT need to have...
I min optik er lydpakken også.
Lædersæder betyder ikke så meget for mig.
luftundervognen er rar men kan nok også blive en stor udgift.
Jeg ville ikke undvære firehjulstrækket i min P85DL !!!
Har tidligere haft BMW 535d og 135i, der begge var baghjulstrukne. Jo de var sjove (især 135´eren), men var der blot en smule fugtig på vejen, så gik det altså op i hjulspind (= antispin / ESP lampen blinkede ustandselig) og bilen flyttede sig ikke særlig meget...
Fik så en Audi A7 3.0 TDI Quattro af SOS, da min BMW 535d ikke ville med hjem fra Kroatien og hold da op, hvor var det lækkert, at have så meget "grip" og ikke skulle tænke på om vejen var våd.
Og hvor tit er det ikke lige, at vi har fugtige / våde veje i DK? Alt alt for tit....
Jeg synes ikke, at styringen er for hård / tung. Tværtimod så kører jeg i Sport mode og nyder den direkte styring :-).