Loading...
dk

Varme ved AP kamera | Tesla Forum

SimonHN
SimonHN Jan 27 '17
Jeg tror Klaus har fat i noget. Måske er varmetråden ved kameraet kun aktiv med bagruden eller viskervarmen?

For nogle dage siden der var is på bilen prøvet jeg at tænde alt hvad jeg kunne. Jeg syntes at autopilot blev tilgængelig meget hurtigere. :)
Mobileineurope
Mobileineurope Jan 27 '17

Nu kom jeg på en PC istedet for IOS :-)  Her er et billede fra en morgen, hvor bilen bare har stået hele natten. Temperatur er nok omkring frysepunktet - man kan se at andet elektronik i bilen også varmer lidt. Det er jo nok bl.a. det vores vampire drain går til.

Bilen er en 70D med fra oktober 2015.

Metguy2000
Metguy2000 Jan 27 '17

Citat fra torvalstrom

Mit frontkamera har da varmetråde i ruden? Bilen er en P90D fra dec 2015.

Der er klart et skift i kamera monteringen i 2015. Min er fra 06/2015 og har ikke en synlig varmetråd rundt om kameraet som torvalstrom på billedet, men blot den vandrette streg. Jeg har lige checket om der skulle være varme ved kameraet med varme i bagruden, og det er ikke tilfældet. /Morten

.

Klaus_
Klaus_ Jan 27 '17

@Metguy2000, jeg fik min Tesla leveret maj 2015, og jeg HAR varmetrådene (eller hvad der ligner varmetråde).  Måske er det afhængig af "tech pakken", hvis du ikke bestilte den?

Forummets indlæg er redigeret af Klaus_ Jan 27 '17
SimonHN
SimonHN Jan 27 '17
Nu skal jeg prøve at gå ud og tænde det hele. Så tager jeg mit Flir kamera med. :)
SimonHN
SimonHN Jan 27 '17
Der er slet ingen tvivl. Der er varme ved kameraet på en model S P85D Marts 2015

Hvordan sætter jeg billeder ind fra en iphone?
Metguy2000
Metguy2000 Jan 27 '17
Citat fra Klaus_

@Metguy2000, jeg fik min Tesla leveret maj 2015, og jeg HAR varmetrådene (eller hvad der ligner varmetråde).  Måske er det afhængig af "tech pakken", hvis du ikke bestilte den?

Jeg har TP02 Tech Pakke med Autopilot, jeg har altså ikke varme i bagsæder og vinterpakke.

/Morten 

Metguy2000
Metguy2000 Jan 27 '17

Citat fra SimonHN Der er slet ingen tvivl. Der er varme ved kameraet på en model S P85D Marts 2015

Hvordan sætter jeg billeder ind fra en iphone?

Jeg måtte over email og Mac, gælder også iPad.

/Morten 

SimonHN
SimonHN Jan 27 '17
Her er et billede der tydeligt viser varmen ved kameraet. http://www.teslaforum.dk/...60_588b77d70fc24.jpg

Der var også en smule varme ved kameraet da jeg kom ud til bilen. Men ikke fra varmetråden.
http://www.teslaforum.dk/...62_588b77d754db4.jpg

Forummets indlæg er redigeret af SimonHN Jan 27 '17
Klaus_
Klaus_ Jan 27 '17

SimonHN, så er den ged vist barberet - godt bevismateriale :-)

Så er spørgsmålet bare.... hvordan tænder man varmen ved kameraet?

SimonHN
SimonHN Jan 27 '17
Ved at trykke på defroster til frontruden. :)
Klaus_
Klaus_ Jan 30 '17

Super!

Sider: « 1 2