Loading...
dk

Svar tabt | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Teslaforum: Diverse » Ris & Ros
mbk
mbk Jan 13 '17

Jeg oplever flere gange, at når jeg trykker 'INDSEND' så ser det ud til at beskeden ryger afsted, men den kommer ikke frem på siden. Pænt irriterende.

KimT
KimT Jan 13 '17

Det oplevede jeg også et par gange i går.

Jeg oplever også at der er åbne 2 bokse under hindanden til at svare

Forummets indlæg er redigeret af KimT Jan 13 '17
mbk
mbk Jan 13 '17

Jeg tror der er sneget sig en time-out ind på et par minutter.. Det er uholdbart.

P85DK
P85DK Jan 13 '17

Hold da, så må du virkelig skrive mange indlæg, hvis der udover dem der kommer igennem også går nok tabt til at det irriterer dig ;-)

mbk
mbk Jan 13 '17
Citat fra P85DK

Hold da, så må du virkelig skrive mange indlæg, hvis der udover dem der kommer igennem også går nok tabt til at det irriterer dig ;-)

Hehe, ja, der er røget mange guldkorn eller noget. 

PeterE
PeterE Jan 13 '17

God pointe :)

Og mbk's 422 indlæg er vel en del - selvom det ikke når dig selv til sokkeholderne P85DK :)))

P85DK
P85DK Jan 13 '17

Men til mit forsvar er mine indlæg hverken lige så informative eller nyttige som mbk's ...

mbk
mbk Jan 13 '17
Quote from P85DK

Men til mit forsvar er mine indlæg hverken lige så informative eller nyttige som mbk's ...

Bleh.. Jeg paster bare ting ind fra electrek.co og teslamotorsclub.com og nogle priser fra bilbasen.dk

Hvad ved jeg, det er måske en lidt hul hobby at holde sig. 

MOS
MOS Jan 13 '17
Citat fra mbk
Bleh.. Jeg paster bare ting ind fra electrek.co og teslamotorsclub.com og nogle priser fra bilbasen.dk   Hvad ved jeg, det er måske en lidt hul hobby at holde sig. 

Jep. Få dig nu bare en ordentlig bil! :-)

mbk
mbk Jan 13 '17
Quote from MOS
Citat fra mbk
Bleh.. Jeg paster bare ting ind fra electrek.co og teslamotorsclub.com og nogle priser fra bilbasen.dk   Hvad ved jeg, det er måske en lidt hul hobby at holde sig. 

Jep. Få dig nu bare en ordentlig bil! :-)

Hehe. Jeg vil i hvert fald gerne, men enderne har ikke lige mødtes endnu.