Loading...
dk

Power liftgat DIY - eftermontering af motoriseret bagklap | Tesla Forum

Reklame
Michael84
Michael84 Jun 8 '17

Sådan! Solgt! Tak for svar... :-)

skriver
skriver Apr 1
Quote from KimT

Jeg mener ikke den kan justeres. Jeg kan ikke finde noget omkring det. Og hvis man kikker i manualen for at læse hvordan den org. skal indstilles (åben klappen, træk den ned til ønsket position og tryk på knappen), så vil klappen lukke når man prøver at trække den ned.

Som jeg skriver længere oppe så virker det også inde fra skærmen.

Mht tid til at installere den, så tror jeg da han brugte næsten lige så meget tid som andre har brugt. Han kendte til hvor strømmen skulle hentes, da det er der anhængertrækket får strøm fra. Men resten tror jeg ikke nødvendigvis han har rodet med før. Så regn du med 3 timer

@KimT
Dejligt at høre at du er tilfreds med produktet :) overvejer selv samme løsning. Men da vores garage ikke er særlig høj, er det vigtigt at den maksimale højde kan justeres. På CoZero’s hjemmeside står følgende: “The maximum opening height is set the exact same way as with the Tesla factory power liftgate - by manually adjusting the trunk to your preferred height and pressing and holding the closing button until you get a beep as confirmation.” Kunne jeg lokke dig til at prøve om det fungerer i praksis :)
KimT
KimT Apr 2

Det må være noget nyt de har lavet (kræver vel også bare en ny FW - ikke ændring i HW). Men som skrevet begynder min bagklap at lukke hvis jeg begynder at trække manuelt ned i den.

Klappen kører ikke så højt op som den originale. Hvad jeg umiddelbart kan måle (jeg har spoiler på) så kræver den ca. 2m.

Trist at Tesla stadig ikke tilbyder at eftermontere den.

mbk
mbk Apr 2

@KimT Ingenier fra Tesla motors club som genopbygger traffik skadede Tesla har skrevet at det er for omfattende at eftermontere elektrisk bagklap. Heldigvis er det standard udstyr nu om stunder. 

griffel
griffel Jun 18
Har lige bestilt en Power Liftgate fra COzero.eu
Rabatkoden i #13 er stadig aktiv!

/Jakob :-)
Michael84
Michael84 Jun 22

Ved du noget om leveringstiden? Jeg har også lige bestilt men har ikke fået oplyst leveringstid...

Citat fra griffel Har lige bestilt en Power Liftgate fra COzero.eu
Rabatkoden i #13 er stadig aktiv!

griffel
griffel Jun 25
Jeg bestilte sidste mandag (18.6.) sen aften og fik en mail fra COzero med en ordrebekræftelse næste dag. Og så fik jeg en mail fra ongoingsystems.se med et link til FedEx tracking.
Men jeg har ikke fået den leveret endnu... I dag kom der en besked fra FedEx, at de nu har hentet pakken og vil levere senest den 28. Ikke imponerende hurtigt...

Men jeg er på ferie nu, så bare den er der når jeg kommer hjem, så er jeg glad ;-)

Michael84
Michael84 Jun 25
Citat fra griffel Jeg bestilte sidste mandag (18.6.) sen aften og fik en mail fra COzero med en ordrebekræftelse næste dag. Og så fik jeg en mail fra ongoingsystems.se med et link til FedEx tracking.
Men jeg har ikke fået den leveret endnu... I dag kom der en besked fra FedEx, at de nu har hentet pakken og vil levere senest den 28. Ikke imponerende hurtigt...

Men jeg er på ferie nu, så bare den er der når jeg kommer hjem, så er jeg glad ;-)

Okay, så vil jeg sætte forventningen efter at projektet venter til efter vores ferie også... :-)

God ferie!
Michael84
Michael84 Jul 8

Jeg har fået installeret min med en hjælpende hånd, hvilket i flere af arbejdsgangene er nødvendigt. Hvis andre skal igang, så vil jeg informere om min erfaring - jeg kom ikke i mål med udelukkende at følge instruktionen der er medleveret. Der skal afmonteres flere dele end beskrevet for at man kan trække stikkene med rundt. 

Men nu er den installeret efter 4 timers arbejde og det er hele besværet værd efter flere års ærgrelse over at ha sparet lys og interiørpakken væk. Man kan justere højden manuelt på den version jeg har fået leveret...

Sider: « 1 2
Reklame