Loading...
dk

Søger en TMS 85 fra 2015 | Tesla Forum

Bopkri
Bopkri Feb 5 '17

Hej Tesla forum, vi er på udkig efter en TMS85 fra 2015, med aktiveret autopilot.
Af ønsker må den gerne være i sort lak og indvendig lysebrune sæder og Premium interiør
Der må også gerne være soltag.
Selvfølgelig er ekstra pakker som hifi-pakken, vinter pakken, luftundervogn også velkommen men ikke et must ift prisen. Kom med nogle bud og lad os handle.
PS. jeg gider ikke handle med spekulanter, som tror de kan sælge deres 2015 bil for 40% ekstra afgift. (medmindre de har erkendt det ikke er en investeringsbil og godt ved de ikke kan tjene på bilen)
Prisleje vi søger i 550k, kan variere alt efter udstyr og km, så vis hvad i har og lad os tage den der fra.
Vi køber en TMS indenfor det næste halve år, så skal det være din, så kom med et bud til mig

Bopkri
Bopkri Feb 6 '17

Jeg udvider søgningen til også at inkludere 70D, så både 70D og 85 har interesse

Mvh

Bopkri
Bopkri Feb 18 '17

Alphatrader: mange tak for info, desværre kigger vi efter en 2015 model.

men mange tak for info.

mvh

mbk
mbk Feb 25 '17
Tag et kig på denne:

Sælger skriver på Facebook at han er blevet tilbudt 520.000 af en forhandler og det er sidste chance hvis nogen vil byde højere. 
mbk
mbk Feb 25 '17
Første indregistrering i 3/15.

Der står aktiv fartpilot, det må være autopilot, men ellers må du jo tage en tur og trække i pinden. 
Bopkri
Bopkri Feb 26 '17

mbk:

Mange tak for info, kan desværre ikke se annoncen, det er som om når jeg trykker på linket at den siger den ikke findes mere.

MSThomsen
MSThomsen Feb 26 '17

Jeg har købt den den nævnte bil, men jeg håber dig held og lykke med at finde en, og skal nok hjælpe med at holde øje.

mbk
mbk Feb 26 '17
Quote from MSThomsen

Jeg har købt den den nævnte bil, men jeg håber dig held og lykke med at finde en, og skal nok hjælpe med at holde øje.

Tillykke med den, det var en skarp pris ;) 
Forummets indlæg er redigeret af mbk Feb 26 '17
Bopkri
Bopkri Mar 4 '17

Så fik vi også købt en TMS 85 med den store udstyrspakke. Mange tak for hjælpen alle sammen :)

Bopkri
Bopkri Mar 6 '17

Hej AlphaTrader

Ja selvfølgelig. 

TMS 85, km 30k

årgang slut 2015

AP, Premium interiør, dobbeltlader, soltag, luftundervogn, vinterpakke, hifipakke, sikkerhedspakke, org. 21" og 19" sommer og vinter. lækker vogn :)

DN
DN Mar 7 '17
Citat fra Bopkri

Hej AlphaTrader

Ja selvfølgelig. 

TMS 85, km 30k

årgang slut 2015

AP, Premium interiør, dobbeltlader, soltag, luftundervogn, vinterpakke, hifipakke, sikkerhedspakke, org. 21" og 19" sommer og vinter. lækker vogn :)

Hvor meget kom i af med for den? Jeg er i gang med at kigge lidt rundt igen men har noget svært ved at se hvad de bliver handlet til i den virkelige verden.

mbk
mbk Mar 15 '17
Hvis en 70D går an, så virker dette som et godt tilbud! http://www.bilbasen.dk/...del-s/70d-5d/3207972
koden
koden Mar 15 '17
Citat fra AlphaTrader Måske ikke hvad du søger lige søger... http://www.autocom.dk/...z=1&eid=12821870

var det den der kom i højeste bud 421.000 ?