mbk*
Mange tak for svaret, det er super fedt med lidt perspektiv i overvejelserne om, hvilken TMS vi vil kigge efter. Vi har nemlig planer om at anskaffe os en inden for et halvt år maks, og så er det egentlig bare spørgsmålet om, hvor meget vi får for de penge vi vil skyde efter sådan en fin bil, og hvilket udstyr osv vi kan få med i hatten.
Jeg har i et år fulgt med på bilbasen og andre steder, hvor TMS 2015 kommer til salg, fordi vi for et år siden ikke havde sparet op til sådan en fin bil.
Men der hvor min største tvivl kommer, er nu hvor jeg kigger på forhandlere som har TMS til salg kontra Tesla forhandler, der kan jeg godt se at man kan få "samme" bil i model og udstyr (måske lidt mere ved andre forhandlere end ved tesla) og forskellen kan godt være på alt mellem 30-90k. Så tvivlen fra min side er, hvis differencen for at købe er 90k er det så det værd at smide de ekstra ved tesla forhandleren, for at få en ny runde 4 års/80.000km brugtvognsgaranti, fremfor en 2015 ved anden forhandler, som har resterende 2 år eller km der mangler op til 80.000km. For hvis vi over det næste tid bare skal have differencen på bankbogen for at vente på en reparation uden for garanti i fremtiden. Det er under alle omstændigheder gætteri, hvornår en del går i stykker, hvad enten det er fra tesla forhandler eller anden side.
mvh