Loading...
dk

Vinyl eller OptiCoat | Tesla Forum

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Aug 12 '14

3500 plus moms :)

Werge
Werge Dec 5 '14

Claus køre fra Vejle til Roskilde for at få folie på.
Seitzberg køre fra Borup til Kolding for at få folie på.
Rigtige mange køre fra x til Odense for at få bilen OptiCoatet.

Jeg tager selv turen fra Bagsværd (ved København) til Odense den 16. december.

Nogen der kan anbefale et fornuftigt Hotel i Odense. Planen er at opleve lidt af byen og ikke mindst at købe julegave til konen (første gang i mange år det ikke sker den 22./23. december).

//Lars

Genild
Genild Dec 7 '14
Da du vel er til fods (går ud fra at Tesla'er er under kærlig behandling) vil jeg nok vælge Grand. Det ligger klods op ad gågaderne i centrum og i kort gå-afstand fra banegårdcentret hvor alle de lokale busser ender.
Skal det gøres billigst muligt (så konens gaver ikke fratrækkes unødige financier) ligger der et Cabinn i den ene side af banegårdcentret og et vandrerhjem i den anden.
Hotel Windsor ligger nogenlunde midt imellem Cabinn og Grand såvel geografisk som prismæssigt.
Bendix
Bendix Dec 7 '14

Ville også vælge Grand - ligger super centralt, og har ofte en god bartender på job, hvis man skal have en drink at slutte dagen af på

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Dec 7 '14

Som de 2 ovenstående. Jeg modtager din tesla og vi køre den indenfor i hallen. Så køre jeg dig gerne til det hotel du ønsker, og grand hotel har flere af mine kunder benyttet. Det ligger lige i midten og kun få min kørsel fra mig

Forummets indlæg er redigeret af DetailingBilpleje Dec 7 '14
Werge
Werge Dec 8 '14

Super, det kigger (og smager) jeg på :-)
Tak for hjælpen alle tre, og Morten: Glæder mig til at få bilen under din kyndige behandling.

Sider: « 1 2