Loading...
dk

Våde bremser (efter vask) | Tesla Forum

Reklame
griffel
griffel Feb 27 '17
@P85DK
Jo, du kan altså godt aktivere P-/nødbremsen med knappen på 'gearstangen' mens du kører. Det er jo det den er til....
Den siger ganske rigtigt "Tesla-bip", men du skal bare blive ved med at holde den inde.

Den kan iøvrigt også aktiveres fra skærmen - kan ikke lige huske hvilket skærmbillede. Men knappen er hurtigere i en nødsituation.
P85DK
P85DK Mar 1 '17

Jeg kørte min kones Fiat 500 i dag og den sagde også et lille klonk i det jeg satte fra. Da jeg kom frem til hvor jeg skulle være, så tog jeg nedenstående billede af forreste bremseskive. Her er der tydelige mærker efter bremseklodserne. Bremserne er standardmonteret todelte 'drilled' brembo.

Jeg må lige fortælle hende at hun skal bremse noget mere ... det bliver godt når knægten får kørekort, så han kan bremse lidt igennem.

Forummets indlæg er redigeret af P85DK Mar 1 '17
henrik_dk
henrik_dk Mar 1 '17

P85DK: Så hvad beviser det? At Brembo performance bremser er noget crap? Og ikke egner sig til biler, hvor bremserne ikke bliver brugt meget?

P85DK
P85DK Mar 1 '17

ha ha :-) Ja, om ikke andet. Det er ihvertfald ikke et isoleret Tesla problem.

Uanset hvad, så er det første sælgere og mekanikere har sagt hver gang jeg har købt noget med performance bremser - 'husk at brug dem, mere end du vil normalt'.

henrik_dk
henrik_dk Jan 12

Jeg fik nye P-bremser i sidste uge på min P85D og har ikke haft problemer siden med, at bremserne "sidder fast" eller kommer med ryk / klonk ved start :-).

Det var ellers sikkert hver morgen efter regnvejr og bilvask....

Sider: « 1 2 3
Reklame