Hei! Vi skal en tur til Danmark i sommer, tar Kiel-båten fra Oslo, kjører til Lalandia og skal overnatte der i noen dager, og tar så en tur til Odense og muligens København.
Antar vi stort sett klarer oss med lading på Supercharger, men kunne godt tenkt oss å få ladet mens vi bor på Lalandia og. Hvilket stikk trenger vi til laderen? Fungerer norsk TMC i Danmark? Noen som har erfaring med å lade fra feriehusene i Lalandia?
Noe annet vi bør tenke på?
Vi besøgte Lalandia i januar og vi fik lov til at bruge et CEE stik på medarbejder parkeringspladsen. Det var først noget der kom i stand da jeg var på stedet og spurgte i receptionen. Jeg fik lov at lade ub. Jeg opfordrede til at de fik opsat en Tesla destination charger men det var som om budskabet ikke rigtigt trængte ind. Problemet er dog ikke så stort med Nørre Alslev SUC rimeligt tæt på. Måske skulle EON opfordres til at opsætte en ladestader dernede? Det kunne være fint for dem på EON ordningen.
Norsk UMC i dk? Den bør vel virke i dk selv om den binder jord til nul? Tesla må kunne give et klart svar på dette.